عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران گفت: مصوبه قبلی شورا با عنوان شهر دسترس پذیر به خوبی اجرا نمی شود و گویا افراد معلول فراموش شده اند.
کد خبر: ۵۰۹۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶ 15 October 2017
به گزارش تابناک : علی صابری عضو پیشین شورای اسلامی شهر تهران در  سیزدهمین جلسه رسمی شورای شهر که امروز(یکشنبه) برگزار شد، اظهار کرد: از شهردار جدید شهر تهران می‌خواهیم که انتخاب مشاور برای پیگیری نحوه اجرای ۳ مصوبه مناسب سازی شهر برای معلولان و نابینایان، شهر دوستدار کودک و همچنین مصوبه شهر دوستدار سالمند را همچون دوره قبل در دستور کار خود قرار دهد.

گلایه های عضو روشندل شورای چهارم از وضعیت نابسامان تهران برای نابینایان

وی افزود: در دوره چهارم شورای اسلامی شهر تهران قالیباف شهردار سابق به پیشنهاد ما مبنی بر انتخاب فردی به عنوان مشاور خود برای رسیدگی به مصوبات فوق عمل کرد و هم اکنون نیز این در خواست را از شهردار فعلی و شورای شهر پنجم داریم.

عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران خاطر نشان کرد: در تبصره ۲ مصوبه شهر دسترس پذیر برای نابینایان و معلولان، ضمن بیان مسئولیت و تخصیص بودجه، باید سیاست اجرایی آن در سیاست گذاری برنامه شهرداری مشخص شود.

صابری ادامه داد: از اعضای شورای پنجم نیز خواهان انتصاب فردی با اختیارات و مسئولیت‌های مشخص هستیم تا در جایگاه مشاور، فعالیت‌های میان بخشی را دنبال کند.

وی تاکید کرد: گویا مصوبات فوق در خصوص شهر، موضوع شهر دسترس پذیر معلولان را در بر نمی‌گیرد و در این رابطه نیازمند مصوباتی هستیم که ضمانت اجرایی داشته باشند.







منبع : تیترشهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار