برای چند صدمین بار در جاده هراز
در ماهها و سالهای پیش سقوط سنگ در جاده هراز خسارت‌های فراوانی به خودروهای عبوری وارد کرد و این حوادث همچنان ادامه دارد و متاسفانه مسئولان چاره درستی در این مورد نیندیشیدند...
کد خبر: ۵۰۷۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۵ 13 October 2017
به گزارش تابناک مازندران ، شب گذشته دراثر ریزش سنگ بر روی خودروی پراید ۲ خانم ۲۹ و ۳۹ ساله مصدوم شدند و توسط تیم اورژانس پایگاه گزنک پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به درمانگاه گزنک منتقل شدند.
 
 بر اساس این گزارش، ریزش سنگ از کوه دو نفر از سرنشینان یک دستگاه خودرو در محور هراز را روانه بیمارستان کرد.
 
 اشکپور سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مازندران گفت: سقوط سنگ ساعت ۴۲: ۱٨ دیروز از کوه در محدوده رستوران سالاری در محور هراز بر روی خودروی پراید رخ داد.
 
وی افزود:  بلافاصله همکاران پایگاه اورژانس گزنک به محل حادثه واقع در گزنک جنب رستوران سالاری اعزام شدند.  
 
اشکپور گفت:دراثر ریزش سنگ بر روی خودروی پراید ۲ خانم ۲۹ و ۳۹ ساله مصدوم شدند و توسط تیم اورژانس پایگاه گزنک پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به درمانگاه گزنک منتقل شدند.
 
 پس از این که همین چند روز بیش ریزش سنگ از کوه در جاده هزار منجر به مصدومیت چهار نفر از هموطنان‌مان شد، بار دیگر شب گذشته سقوط سنگ از کوه حادثه ساز شد .
 
 هفته پیش شب ۱۲ مهر ماه خبر حادثه سقوط سنگ از کوه بر روی خودرو به مرکز پیام اورژانس آمل اعلام شد که بلافاصله پایگاه اورژانس گزنک و هلال احمر گزنک به محل حادثه در جاده هراز منطقه شنگلده اعزام شدند.
 
 در این حادثه یک خانم ۲۳ ساله در دم جان باخت و یک خانم ۵۵ ساله مصدوم شد، افزود: مصدوم حادثه با کمک تکنسین‌های اورژانس به درمانگاه گزنک آمل منتقل شد.
 
جالب تر این که چند روز بیش از ان ریزش سنگ از کوه در جاده هزار منجر به مصدومیت چهار نفر از هموطنان‌مان شده بود  و در این حادثه به خودروهای پورشه، پراید و نیسان خسارت زیادی وارد شد...و این حوادث متاسفانه ادامه دارد .
 
در ماهها و سالهای پیش سقوط سنگ در جاده هراز خسارت‌های فراوانی به خودروهای عبوری وارد کرد و این حوادث همچنان ادامه دارد و متاسفانه مسئولان چاره درستی در این مورد نیندیشیدند...
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار