اتومبیل آفرود مسابقه الهه سیف الله پور در همدان ربوده شد.
کد خبر: ۵۰۷۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۶ 13 October 2017
 الهه سیف الله پور بانوی مازندرانی صبح دیروز مازندران را به مقصد همدان و برای شرکت در مسابقات اتومبیل رانی قهرمانی کشور ترک کرد و بنا به قوانین مسابقات، تمامی اتومبیل‌ها باید شب قبل از مسابقه در پارکینگی که با نام پیچ استاپ اسکان داده شوند.
 
صبح امروز که روز برگزاری مسابقه بود پس از مراجعه به پارکینگ، جای خالی اتومبیل آفرود سیف الله پور آب سردی شد بر پیکره ورزش مازندران و این قهرمان ارزنده مازندرانی که از بخت‌های نخست مدال آوری در این رقابت‌ها به شمار می‌آمد به جای رقابت با حریفان و مسیر مسابقه، با شکایت و پیگیری برای پیدا کردن اتومبیل ربوده شده اش دست و پنجه نرم خواهد کرد.
 
نگهبان پارکینگ هم در پاسخ به سوال پلیس آگاهی گفت: نیمه‌های شب دو فرد ناشناس با بیان اینکه مالک خودرو هستند و به دلیل تعمیر مدار خودرو، اتومببل را به بیرون از این مکان بردند که قطعا کوتاهی نگهبان و سخت گیر نبودن وی بی تاثیر در خلق این فاجعه نبوده است.
 
به گفته سیف الله پور راننده شماره ١٣ تلاش پلیس همدان برای جستجو و یافتن این اتومبیل ادامه دارد هرچند با این بداقبالی دست این قهرمان از رسیدن به مدال ٦٤ در عرصه ورزشی اش کوتاه ماند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار