تابناک گـــــزارش می دهـــد؛
ائمه جمعه شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تأکید کردند: کسی که توانست نقشه‌های دشمنان را در منطقه به هم بریزد و نگذارد آمریکا به اهداف شوم خود برسد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.
کد خبر: ۵۰۷۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۳ 13 October 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه دهدشت ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان اظهار داشت: در روایت آمده است کسی که از جهنم می‌ترسد اهل توبه است و از گناهان خود توبه می‌کند.
حجت الاسلام سید نصیر حسینی با اشاره به تلاش های آمریکای خبیث برای تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: از دیدگاه آمریکای جنایتکار هر کس در شرارت، خیانت و جنایت‌های آمریکا بایستد و منافع استکباری او را تهدید کند تروریست است.

سپاه پاسداران نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کرد/مناسب سازی برای معلولان باید در اولویت قرار گیرد + تصاویر
وی افزود: آمریکا به دنبال منافع خود است و هدف آمریکا در این سال‌ها با خلق داعش و تکفیر تسلط بر منطقه و ویران کردن خاورمیانه است است.حسینی گفت: آمریکا چون شیطان بزرگ است هر کجا که رو کند غیر از فساد و تباهی چیز دیگری در پی ندارد.
وی با اشاره به اینکه نقشه اصلی آمریکا تسلط بر منطقه بود، تصریح کرد: کسی که توانست این نقشه را در منطقه به هم بریزد و نگذارد آمریکا به اهداف شوم خود برسد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.
امام جمعه دهدشت گفت: آمریکا بداند که همه ملت سلحشور ایران عضو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران هستند و همه  ما پاسداریم و کمر آمریکا را می‌شکنیم و پوزه اش را به خاک می‌مالیم.
حسینی در ادامه صحبت های خود گفت: اگر آمریکا دست به چنین حرکت جاهلانه‌ای بزند همه ما لباس سبز برادران پاسدار را بر تن می‌کنیم و امریکا را از غلطی که کرده پشیمان می‌کنیم.
امام جمعه دهدشت ضمن قدردانی از جواب‌های شجاعانه مسئولان، در ادامه صحبت های خود افزود: هرگاه دشمن احساس کند ما با هم متحد هستیم جسارت توطئه و شرارت آن کمتر می‌شود.
سید نصیر حسینی با بیان اینکه اگر همه ما با هم متحد باشیم به همه اهدافمان دست پیدا می‌کنیم، افزود: کسانی که به دنبال اختلاف بین ملت و دولت هستند به دشمن خدمت می‌کنند.
حسینی با اشاره به اینکه یکشنبه روز جهانی نابینایان است، عنوان کرد: یکی از مسائل مهمی که باید در ادارات و بانک‌ها مورد توجه قرار گیرد بحث مناسب سازی برای معلولان است که باید مسولان سریعتر در این خصوص کاهای لازم را انجام دهند.
وی با بیان اینکه 26 مهر روز تربیت بدنی و ورزش است، افزود: امروزه به دلیل نبود تحرک کافی و تغذیه فراوان و برای سلامت افراد جامعه باید فرهنگ ورزش همگانی توسعه پیدا کند./تسنیم


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار