به همراه پیکر مطهر 2 شهید مدافع حرم
پیکر مطهر سه شهید مدافع حرم از لشکر فاطمیون با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در قم تشییع شد. شهید عزیز احمدی هم‌رزم شهید محسن حججی بوده که در 18 مردادماه امسال در منطقه التَنْف (منطقه مرزی بین سوریه و عراق) به دست گروه تکفیری تروریستی داعش به شهادت رسید.
کد خبر: ۵۰۳۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۴ 04 October 2017
به گزارش تابناک قم، پیکر پاک و مطهر سه شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) که طی روزهای گذشته در مقابله با تکفیری‌های داعش در سوریه به شهادت رسیده بودند عصر چهارشنبه با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم، خانواده معظم شهدا، بسیجیان و روحانیون از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم حضرت معصومه(س) تشییع شد.

سید مهدی صادقی استاندار قم، آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) و سید جواد هاشمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم نیز در این مراسم حضور داشتند.

پیکرهای مطهر شهیدان سید مصطفی حسینی، عزیز احمدی و عبدالمجید امیری پس از طواف در حرم کریمه اهل بیت(ع) و اقامه نماز توسط آیت الله سعیدی برای خاکسپاری به بهشت معصومه(س) منتقل شد.

این شهیدان که از لشکر فاطمیون بودند در قطعه ۳۱ شهدای مدافع حرم در کنار سایر همرزمانشان به خاک سپرده شدند.

در طول مسیر شرکت کنندگان با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر آل سعود» توطئه ها و حرکت های مذبوحانه عمال استکبار جهانی در کشورهای منطقه را به شدت محکوم کردند.

لازم به ذکر است که شهید عزیز احمدی همرزم شهید محسن حججی بود که در ۱۸ مردادماه سال جاری در منطقه التَنْف (منطقه مرزی بین سوریه و عراق) به دست گروه تکفیری تروریستی داعش به شهادت رسید.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار