در اعتراض به هتک حرمت به پیامبر(ص)/
تابناک: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: روز جمعه پس از نماز عبادی سیاسی جمعه مردم استان اصفهان در اعتراض به هتک حرمت روزنامه‌های فرانسوی به پیامبر اکرم(ص) راهپیمایی می‌کنند.
کد خبر: ۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۱ 21 January 2015
به گزارش تابناک جعفر عسگری در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به برگزاری راهپیمایی مردم استان اصفهان در اعتراض به هتک حرمت روزنامه‌های فرانسوی به پیامبر اکرم(ص) اظهار داشت: این راهپیمایی روز جمعه ساعت 15:30 برگزار می‌شود و مردم شهر اصفهان و شهرستان‌های استان همزمان با سراسر کشور، این راهپیمایی را برگزار می‌کنند.

وی افزود: در این راهپیمایی شعار ها مشخص شده که تمام شعارها در کشور به صورت سراسری توسط مردم عزیز ایران سر داده می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان درباره مسیر راهپیمایی مردم اصفهان در این روز بیان کرد: مسیر این راهپیمایی در میدان امام(ره) از خیابان سعدی و حافظ است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمامی ائمه جماعت در نمازهای ظهرو عشا خود در مساجد در بین خطبه‌ها برای مردم از هتک این حرمت و ریشه‌یابی آن سخن می‌گویند و در همانجا از مردم دعوت باری شرکت در ای راهپیمایی می‌کنند.

عسگری خاطرنشان کرد: این شورا با محکوم کردن اقدام نشریات و روزنامه‌های فرانسوی در هتک حرمت به پیامبر اکرم(ص) خواستار برخورد مسلمانان جهان با این حرکت‌های نشریات فرانسوی شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار