یادواره شهدای مدافع حرم و شهید محسن حججی شنبه شب در روستای خورمیز سفلی مهریز برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۱۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۳ 02 October 2017
به گزارش «تابناک یزد»این مراسم معنوی با حضور خانواده های معزز شهدا و ایثارگران ، مسئولان و اقشار مختلف مردم مومن و ولایتمدار در مسجد روستای خورمیز از توابع بخش مرکزی مهریز برگزار شد.
در این مراسم ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان یزد گفت: شهدای مدافع حرم و شهید حججی با شهادت خود بدست تکفیری های داعش ، الگویی بی نظیر برای جوانان ایران اسلامی شدند.
حجت الاسلام عباس سبحانیان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم افزود: شهدا با تاسی به حضرت امام حسین (ع) از اهداف و آرمان های اسلامی دفاع کردند.
این مسئول تصریح کرد: بزرگداشت شهدای مدافع حرم و شهید حججی ضامن بقای نظام اسلامی و موجب خنثی شدن توطئه های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا است.
سبحانیان تصریح کرد: ملت قهرمان ایران در 38 سال گذشته با مقاومت در برابر دشمنان انقلاب اسلامی عظمت خود را نشان داده است و باید همچنان استوار در مسیر دین حرکت کند.
در این مراسم برنامه های حماسی و مذهبی برگزار شد.
شهید مدافع حرم محسن حججی 25 ساله اهل نجف آباد اصفهان و عضو لشکر زرهی هشت نجف اشرف بود دوشنبه هفته گذشته در دفاع از حرم حضرت زینب(س) در سوریه به دست گروه تکفیری تروریستی داعش به شهادت رسید.
مرکز شهرستان مهریز با 50 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار