رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان پیشنهاد داد
تابناک: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان پیشنهاد تشکیل معاونت گردشگری در این نهاد را برای بهبود وضعیت گردشگری استان اصفهان ارائه کرد.
کد خبر: ۵۰۰۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱ 20 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، عبدالوهاب سهل‌آبادی صبح امروز در جمع برخی از اعضای مجمع میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان اظهار کرد: از زمانی که مسئولیت ریاست اتاق بازرگانی را بر عهده گرفتم یکی از دغدغه‌های ما بحث توسعه گردشگری بوده است.

وی با بیان اینکه مسائل مربوط به روابط اتاق بازرگانی با بخش خصوصی گردشگری در دوره قبل دیگر گذشته است، افزود: در حال حاضر ما به دنبال راه‌اندازی دوباره کمیسیون گردشگری با هم‌اندیشی و همکاری بخش متخصص گردشگری استان اصفهان هستیم.

رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان با اشاره به ضعف‌های استان اصفهان در بخش گردشگری گفت: تمام دستگاه‌هایی که به نحوی با گردشگری ارتباط پیدا می‌کنند باید با یکدیگر یکپارچه عمل کنند.

وی ادامه داد: با توجه به حجم کارهای بر زمین مانده در این بخش، انجام این اقدامات وسیع در قالب کمیسیون گردشگری محقق نمی‌شود و ما پیشنهاد تشکیل معاونت گردشگری در ساختار اتاق بازرگانی اصفهان را به هیئت رئیسه ارائه می‌دهیم.

سهل‌آبادی با بیان اینکه اتاق بازرگانی دغدغه بخش خصوصی گردشگری را رفع می‌کند، گفت: با شناسایی دقیق نقاط ضعف بخش گردشگری در تمام زمینه‌ها، مسئولیت‌های هر نهاد مشخص و اقدامات ویژه‌ای در هر بخش انجام می‌شود.

وی همچنین از راه‌اندازی سالن CIP در سالن اصلی فرودگاه اصفهان خبر داد و گفت: این دفتر خدماتی را به مسافران و اعضای اتاق بازرگانی ایران ارائه می‌دهد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان گفت: ما در بخش گردشگری باید از دفاتر خدمات مسافرتی حمایت کنیم که فعالیت دوطرفه دارد یعنی هم گردشگر به خارج از کشور برده و هم گردشگر خارجی به کشور وارد می‌کند.

وی به تشریح شرایط جدید فعالیت کمیسیون‌ها در اتاق بازرگانی اشاره و اظهار کرد: 30 درصد اعضای هر کمیسیون باید خانم و جوان باشند.

سهل‌آبادی همچنین از حذف کمیسیون برند و بانوان خبر داد و افزود: بانوان باید در تمام کمیسیون‌ها عضو باشند و به فعالیت بپردازند.

وی با اشاره به نگرانی مجمع گردشگری از فعالیت موازی برخی نهادهای دولتی و غیر دولتی در بخش گردشگری گفت: باید تمام نهادها در زمینه گردشگری یک سو عمل کنند و این کار را در اتاق بازرگانی دنبال می‌کنیم.

سهل‌آبادی با بیان اینکه خود یکی از عاشقان اصفهان است، افزود: باید موزه‌داران بزرگی همچون آقای عطایی که به خاطر عشق به این سرزمین اشیای تاریخی و با ارزش کشور را جمع‌آوری کرده و از خروج این اشیا از کشور جلوگیری کرده‌اند، تقدیر کرد.

وی همچنین در بخش دیگری از صحبت‌های خود از تلاش برای بازگرداندن کاربری‌های فروشگاه‌های میدان امام (ره) خبر داد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار