رئیس اداره هواشناسی نطنز:
تابناک: رئیس اداره هواشناسی نطنز گفت: با وجود بارش برف ۴۰ سانتی‌متری در ۲ روز گذشته در نطنز، این منطقه با افت محسوس بارش‌ها، افت دما و یخ‌زدگی معابر روبرو بوده است.
کد خبر: ۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۷ 21 January 2015
به گزارش تابناک ناصر عزیزی در گفت‌وگو تسنیم با اشاره به بارش برف در این شهرستان اظهار داشت: با وجود اینکه خوشبختانه در 2 روز گذشته شاهد بارش 40 سانتی‌متری برف در نطنز بودیم و این بارش در استان اصفهان، مقام نخست را به خود اختصاص داده، اما میانگین بارش‌ها نسبت به مدت زمان سال قبل افت محسوسی داشته است.

وی پیرامون میزان بارش در سال جدید و مدت زمان مشابه سال قبل افزود: میانگین بارش‌ها در مدت زمان مشابه سال قبل، 111 میلیمتر ولی امسال با افتی 35 میلیمتری تاکنون به 76 میلیمتر میانگین بارش رسیده است که افت نسبتا زیادی داشته است.

رئیس اداره هواشناسی نطنز پیرامون وضعیت جوی در چند روز آینده گفت: در چند روز آینده هوائی صاف و آفتابی در نطنز حکم فرما است و هیچ گونه بارش و یا افزایش ابری وجود ندارد و تنها تغییر آب و هوا در نطنز، مربوط به افت دما خواهد بود که شاهد افت چند درجه‌ای دما هستیم.

وی با بیان این که دمای فعلی نطنز 6 درجه زیر صفر است، گفت: بعد از اتمام بارش‌ها، دمای هوا افت محسوسی داشته که سبب یخ‌زدگی شدید سطح معابر و خیابان‌ها شده و این روند افت دما ادامه دارد.

عزیزی پیرامون یخ‌زدگی درختان در باغات تصریح کرد: کشاورزان عزیز هم با اندیشیدن تمهیدات لازم و پائین کردن برف از روی شاخه درختان و همچنین روشن کردن آتش در کنار درختان، از یخ زدگی درختان جلوگیری کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار