مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی در حال تاسیس ترمه دستجردی یزد گفت: حضور هواداران در ورزشگاه شهید پاکنژاد و حمایت از نماینده این استان در لیگ 2 فوتبال کشور، نقش مهمی در ایجاد انگیزه و تقویت روحیه و دلگرمی کادر فنی و باریکنان تیم دارد.
کد خبر: ۴۹۹۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳ 26 September 2017
به گزارش «تابناک یزد»،سید علی پاکزاد مقدم افزود: از هفته چهارم رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته 2 باشگاه های کشور ، تیم ترمه دستجردی یزد میزبان تیم شاهین شهرداری بوشهر است.
وی ادامه داد: این مسابقه از ساعت 15 روز چهارشنبه پنجم مهرماه در مجموعه ورزشی شهید پاکنژاد یزد برگزار می شود که حضور تماشاگران برای تماشای این دیدار رایگان است.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ترمه دستجردی یزد بیان کرد: تمرین تیم برای حضور جدی در ادامه رقابت ها با حضور بازیکنان و زیرنظر کادرفنی در روزهای گذشته انجام شده است و آماده مسابقه در برابر حریف هستیم.
تیم فوتبال ترمه دستجردی یزد در حال حاضر در گروه اول لیگ دسته2 فوتبال قهرمانی باشگاه های کشور بدون امتیاز در مکان یازدهم و قعر جدول رده بندی قرار دارد.
تیم فوتبال فولاد یزد ( ترمه دستجردی ) که در فصل گذشته در لیگ دسته یک کشور ناکام شد و به دسته 2 سقوط کرد در چند سال اخیر با مشکلات مالی زیادی دست به گریبان بود و همین امر موجب شد تا در نخستین مسابقه خود در فصل جدید لیگ 2 در برابر حریف حاضر نشود.
در نهایت، مسوولان ورزش استان به تکاپو افتادند و پس از حرف و حدیث های زیاد در نهایت، تیم فولاد به شرکت ترمه دستجردی واگذار و قرار شد بعد از پرداخت بدهی تیم فولاد، این تیم با نام جدید یعنی ترمه دستجردی یزد در رقابت ها حاضر شود اما تاکنون این بدهی پرداخت نشده است.
بر اساس قرعه کشی ، تیم فولاد یزد در گروه اول با تیم های شاهین شهرداری بوشهر ، کارون اروند خرمشهر ، داماش گیلان ، فولاد نوین اهواز ، استقلال آبی (گل ابریشم) ، نیروی زمینی تهران ، زاگرس یاسوج ، شموشک مازندران ، قشقایی شیراز و مس نوین کرمان هم گروه شده است.
در گروه دوم این مسابقات تیم های استقلال اهواز ، شهرداری کاشان ، نفت و گاز گچساران ، هف سمنان ، شهرداری بندرعباس ، سردار بوکان ، شاهین ماهشهر (استقلال جنوب) ، شهرداری ارومیه ، کاسپین قزوین ، پرسپولیس مشهد و شهدای بابلسر حضور دارند.
در گروه سوم نیز تیم های خیبر خرم آباد ، شهرداری همدان ، نفت امیدیه ، شهرداری فومن ، پاس همدان ، گیتی پسند اصفهان ، کیمیا فرایند تهران ، بعثت کرمانشاه ، خوشه طلایی ساوه ، شهرداری بم و پتروکیان شوشتر ( پالایش آبادان) با هم به رقابت می پردازند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار