تابناک: در آیینی با حضور مسوولان و هنرمندان سراسر کشور چهارمین جشنواره سراسری فانوس در اران و بیدگل آغاز شد.
کد خبر: ۴۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳ 15 February 2015

به گزارش تابناک، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل در آیین افتتاحیه نمایشگاه عکس‌های برتر این جشنواره در محل دانشگاه پیام نور آران و بیدگل در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در اران و بیدگل با اشاره به استقبال گسترده شرکت کنندگان در جشنواره امسال گفت: 140 فیلم و 400 عکس از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

میثم نمکی افزود: از بیش از 15 استان کشور به این جشنواره عکس و فیلم ارسال شده است.

وی با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش آزاد و ویژه برگزار می‌شود، افزود: «فرهنگ عاشورا، ایثار و شهادت»، «نماز، امر به معروف و نهی از منکر»، «9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت"، آیین‌ها و سنت‌های شهرستان آران و بیدگل» و «شعار سال اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی» موضوعات بخش ویژه این جشنواره در بخش عکس است.

وی تصریح کرد: همچنین بخش فیلم کوتاه جشنواره در دو قسمت فیلم (داستانی و مستند) و فیلم نامه (ارژینال و اقتباسی) برگزار می‌شود و هر هنرمند می‌تواند حداکثر با سه اثر در این جشنواره شرکت کند.

نمکی با اشاره به حضور اساتید برتر حوزه عکس و فیلم برای داوری جشنوراه گفت: آیین اختتامیه این جشنواره با معرفی 20 نفر برتر در دو بخش عکس و فیلم در تاریخ 30 بهمن ماه در محل دانشگاه پیام نور آران و بیدگل برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، نمایشگاه عکس جشنواره سراسری فانوس با نمایش 40 عکس برتر و راه یافته به بخش داوری مسابقه در محل دانشگاه پیام نور آران و بیدگل تا 30 بهمن ماه برای بازدید عموم دایر است.

 

بیشتر بخوانید:
 
زیارت عاشورا
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار