دبیر جشنواره فرهنگی ورزشی مولای عرشیان گفت: تاکنون 240 تیم برای شرکت در جشنواره فرهنگی ورزشی مولای عرشیان ثبت‌نام کرده‌اند که رقابت‌های خود را در 10 ورزشگاه برگزار می‌کنند.
کد خبر: ۴۹۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۰ 18 June 2015
به گزارش  تابناک اصفهان به نقل از فارس، علی نجمایی امروز در نشست خبری که به مناسبت تشریح برنامه‌های جشنواره فرهنگی ورزشی مولای عرشیان برگزار شد، اظهار کرد: بحث بودجه و موارد فنی مسابقات به اندازه یک پایان‌نامه دانشگاهی زمان برد و تلاش کردیم تا آیین‌نامه مسابقات را با همکاری تمام مسئولان مربوطه تدوین کنیم.

وی با بیان اینکه مسابقات فوتسال از امشب آغاز می‌شود، تصریح کرد: تاکنون 240 تیم برای شرکت در این جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند که رقابت‌های خود را در 10 ورزشگاه برگزار می‌کنند.

دبیر جشنواره فرهنگی ورزشی مولای عرشیان ادامه داد: در بحث فنی از افراد با تجربه و تحصیل‌کرده استفاده کرده‌ایم و در کارگروه‌های مختلفی بررسی شد که این مسابقات در کدام محلات و در چه رشته‌هایی انجام شود که در این زمینه از شورای محلات و کانون‌ها نیز کمک گرفتیم.

وی اضافه کرد: در ورزشگاه آبشار، رشته‌های تکواندو، جوجیتسو و کیک بوکسینگ را خواهیم داشت، ورزشگاه مشتاق میزبان مسابقات هندبال نوجوانان، جوانان و رشته ژیمناستیک است و مسابقات شمشیربازی در منطقه 15 و رقابت‌های شنا نیز در استخر نمونه برگزار می‌شود.

نجمایی گفت: جوایز این مسابقات به صورت نقدی است اما در مورد مبلغ آن دقیق نمی‌توانم اظهار نظر کنم اما باید بگویم مبالغ جوایز مبالغ خوبی بوده و به طور تقریبی مانند سال گذشته است اما با اندکی افزایش.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار