معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان:
معاون فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر ضمن تاکید بر اینکه باید تعریف‌ از منکر و معروف اصلاح شود، گفت: دایره معروفات و منکرات جامعه بسیار وسیع‌تر از محدوده حجاب و عفاف است.
کد خبر: ۴۹۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۴ 18 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، حجت‌الاسلام محمود هلالی اصفهانی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه پیرامون تشریح برنامه‌های معاونت اظهار کرد: وظیفه اصلی معاونت فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کار علمی و پژوهشی در همه حوزه‌های ذیل ستاد است.

وی بیان کرد: در همین راستا تاکنون بالغ بر 124 منکر و معروف در ادارات و ارگان‌های جامعه شناسایی شده که کار تحقیق و پژوهش روی آنها صورت گرفته و با تلاش مجموعه مسئولان درصدد احیای آن موارد در سطح ادارات هستیم.

معاون فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر در پاسخ به اینکه چرا اقدامات صورت گرفته در وادی فرهنگی از سوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر در جامعه محسوس نیست، گفت: هجمه دشمن نسبت به فرهنگ جامعه سنگین است و ما نسبت به این امر غافلیم.

وی با اشاره به اینکه تعریف ما از منکر و معروف در جامعه باید اصلاح شود، عنوان کرد: ستاد امر به معروف خود را ملزم به گام برداشتن در بررسی علل تاخیر در ازدواج که یکی از منکرات بزرگ در جامعه اسلامی است، می‌داند.

هلالی بیان کرد: دایره معروفات و منکرات وسیع‌تر از محدود شدن به حجاب و روزه‌خواری است، ستاد امر به معروف معتقد است که هر کسی در هر لباسی و هر سنگری باید به میزان توانمندی خود در راستای احیای معروفات و نهی از منکر گام بردارند.

وی تصریح کرد: برای برگزاری کرسی آزاداندیشی برنامه‌ریزی ویژه‌ای داریم، برگزاری یک همایش بزرگ در هر شهرستان متناسب با موضوع مبتلا به شهرستان همچون حجاب و عفاف، فرق ضاله و رشوه‌خواری است.

معاون فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر در پایان از ایجاد تفاهم‌نامه با دانشگاه‌ها، سازمان تبلغیات اسلامی، خبرگزاری‌ها و دیگر ارگان‌ها در راستای احیای معروفات و نهی از منکرات خبر داد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار