استاندار اصفهان:
تابناک: استاندار اصفهان با اشاره به اینکه حزب مؤتلفه اسلامی متشکل‌ترین تشکل اصفهان است، گفت: انتظارات زیادی از این تشکل وجود دارد و باید نیروهای باتجربه این حزب پشتوانه نیروهای جدید باشند.
کد خبر: ۴۹۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸ 18 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از اداره‌کل روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگرپور در دیدار با اعضای شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی اصفهان که به مناسبت 26 خردادماه، پنجاهمین سالگرد طلایه‌داران آفتاب، شهدای موتلفه اسلامی شهیدان بخارایی، امانی، صفارهرندی و نیک‌نژاد صورت گرفت،‌ ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: حزب مؤتلفه اسلامی یک جریان بسیار اصیل، متدین و با سابقه، منسجم، هدفمند و با انگیزه است.

وی با بیان اینکه این حزب مورد تایید مقام معظم رهبری است، افزود: برکات این حزب به خون‌ها و جان‌فشانی‌های شهدای آن در جریان پیروزی انقلاب اسلامی باز می‌گردد.

استاندار اصفهان حزب مؤتلفه اسلامی را متشکل‌ترین تشکل اصفهان خواند و بیان کرد: انتظارات زیادی از این تشکل وجود دارد و باید نیروهای باتجربه این حزب پشتوانه نیروهای جدید باشند.

وی در ادامه به بیان ویژگی‌های استان پرداخت و تصریح کرد:‌ در اوایل دهه 70، هر فکر و ایده جدید و هر کارآفرینی و برنامه نو از اصفهان شکل می‌گرفت اما امروز بعد از گذشت دو دهه، استان تقریباً از این ظرفیت‌ها فاصله گرفته است.

زرگرپور اضافه کرد: اصفهان با داشتن 10 درصد از شهدا و 11 درصد از جانبازان کشور و حضور دو لشکر، چندین تیپ مستقل و 400 فرمانده رده بالا در دوران دفاع مقدس، از داشتن موزه دفاع مقدس و آسایشگاه در خور جانبازان محروم است.

وی نداشتن خطوط هوایی با وجود دارا بودن مجوز و همچنین عدم تکمیل مصلی و ورزشگاه نقش جهان را از دیگر مشکلات استان برشمرد و افزود: در دو دهه گذشته رقابت‌های سیاسی به تنازعات سیاسی تبدیل شده‌اند و همین امر یکی از عوامل مهم عقب‌افتادگی استان شده است.

استاندار اصفهان تصریح کرد: تا زمانی که این مسائل حل نشود مشکلات حل نمی‌شود و همه گروه‌ها باید دست در دست هم دهند تا مشکلات مرتفع شود.

وی با بیان اینکه بسیاری از تصمیمات اتخاذ شده در سفر مقام معظم رهبری در سال 80 به اصفهان؛ هنوز اجرایی نشده است، اظهار کرد:‌ در طول دو سال گذشته 50 درصد از وقت مدیریت استان برای حل مشکل آب صرف شده که امیدواریم این مشکلات هرچه سریع‌تر برطرف شود.

زرگرپور با اشاره به دو انتخابات مهم امسال گفت: حاضر نیستیم که به خاطر منافع گروهی، آخرت خود را بفروشیم و گناه یک رای را به گردن خود بیندازیم و تلاش خواهیم کرد که با برگزاری انتخاباتی در صحت و سلامت کامل، شرایط برای تمام کاندیداها یکسان باشد و آنچه از صندوق در می‌آید رای واقعی مردم باشد.

گفتنی است در این دیدار اعضای حزب مؤتلفه اسلامی استان ضمن تقدیر از مواضع ارزشی و اصولی و تلاش‌ها و کوشش‌های استاندار اصفهان، به بیان گزارشی از عملکرد این حزب و دیدگاه‌ها و نظرات خود در خصوص مسائل مهم استان پرداختند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار