رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد استان قم و رئیس ستاد کنگره بزرگداشت شهدای دانشجو از برگزاری این کنگره در مهرماه سال جاری خبرداد.
کد خبر: ۴۹۲۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۱ 11 September 2017
به گزارش تابناک قم، دکتر محمدرضا یوسفی در دیدار اعضای ستاد کنگره شهدای دانشجوی استان قم با آیت‌الله علوی گرگانی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد گفت: تجدید میثاق با شهدا از یکی از اهداف مسئولان دانشگاه و مسئولین علمی استان است.

وی افزود: انتقال فرهنگ شهدا به جامعه کنونی و جوانان یکی دیگر از رسالت‌های مهم مسئولان این مجموعه است که امیدواریم بتوانیم هرچه بهتر در این زمینه عمل کنیم.

رئیس ستاد کنگره بزرگداشت شهدای دانشجویان استان قم بیان کرد: برنامه‌ها در کنگره به‌گونه‌ای طراحی‌شده که رنگ و بوی حسینی و عاشورایی تمام فضای دانشگاه را فرابگیرد، همچنین نصب تمثال شهدا در ورودی کلاس‌ها، ترویج سبک زندگی شهدای دانشجو و فعالیت در گسترش فرهنگ نماز ازجمله برنامه‌هایی بوده که در این رابطه انجام‌شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم عنوان کرد: نام‌گذاری بلوار در دانشگاه به نام نماز و دریافت لوح تقدیر به علت شرکت گسترده در نماز جماعت ازجمله برنامه‌هایی بوده که در این مجموعه اجرا و موردتوجه قرارگرفته شده است.

وی تصریح کرد: کنگره شهدای دانشجو استان قم با حضور دانشجویان و خانواده‌های شهدا 24 مهرماه در قم برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار