از اوایل تیر سال جاری صورت می‌گیرد
تابناک: مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان شهرداری اصفهان گفت: در حال حاضر به خاطر عدم توجه ویراستاران، مسئولان رسانه‌ها یا حتی نویسندگان به بحث ویراستاری، تصمیم به برگزاری کلاس‌های ویراستاری در مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان کردیم.
کد خبر: ۴۹۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸ 17 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، احمد مرتضوی اظهار داشت: ویراستاری، دانشی است که در آن ویراستار با هنر خود اشتباهات و کاستی‌های نگارشی را با اطلاعاتی که در اختیار دارد، برطرف می‌کند.

وی با اشاره به هدف از برگزاری کلاس ویراستاری افزود: شرکت‌کنندگان با حضور در کلاس ویراستاری با انواع ویرایش و درست‌نویسی آشنا می‌شوند و بعد از اتمام دوره‌های آموزشی ضمن آشنا شدن با بحث ویراستاری صوری، محتوایی و انواع ویرایش، برای آنها گواهی صادر می‌شود.

مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان شهرداری اصفهان بیان کرد: در ویراستاری، اسلوبی وجود دارد که متأسفانه به خاطر بی‌توجهی افراد یا حتی تعدادی از ویراستارانی که مدعی حرفه‌ای‌گری هستند، اقدام به برگزاری کلاس ویراستاری کردیم.

وی بیان کرد: کلاس‌های ویراستاری مرکز قلمستان ادبی در سال‌های گذشته به صورت کارگاهی و موقتی برگزار می‌شد، اما در این دوره تصمیم به برگزاری دوره‌های مستمر سه‌ ماهه‌ گرفتیم.

مرتضوی اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان خردادماه جهت ثبت‌نام در کلاس‌ها اقدام و از ابتدای تیرماه روزهای یکشنبه و سه‌شنبه در کلاس‌ها شرکت کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار