فرماندار رفسنجان گفت: در ایام عید سعید غدیر خم ویژه برنامه‌ای از خانه حاج آقاعلی رفسنجان به عنوان بزرگترین خانه خشتی ایران بر روی آنتن ‌شبکه‌های سیما می‌رود.
کد خبر: ۴۸۸۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵ 04 September 2017
حمید ملانوری یکشنبه شب در جلسه هماهنگی برنامه‌های عید غدیر در شهرستان اظهار داشت: در ایام مبارک عید غدیر، برنامه های مختلفی در شهرستان پیش بینی شده که برنامه های متنوعی است.

وی افزود: به ‌مناسبت عید غدیر از پنج‌شنبه هفته جاری به مدت سه شب ویژه برنامه‌ای از خانه حاج آقاعلی بزرگترین خانه خشتی ایران بر روی آنتن ‌شبکه‌های سیما می‌رود.

وی ادامه داد: در این برنامه ضمن معرفی این بنای تاریخی، در رابطه با ثبت ملی پسته به نام رفسنجان صحبت شده و این مستند از شبکه های سه سیما، تهران و کرمان پخش ‌می‌شود.

فرماندار رفسنجان از برگزاری نمایش اسب از پنجشنبه هفته جاری به مدت سه روز به مناسبت عید غدیر نیز خبر داد و گفت: صبح جمعه هفته جاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در روستای گلوسالار برگزار می شود.

ملانوری ادامه داد: همایش پیاده روی خانوادگی در روستای گلوسالار همراه با جوایز متعدد از جمله پنج کمک هزینه کربلای معلی، ۱۵ کمک هزینه مشهد مقدس و جوایز ارزشمند دیگر است و سعی می کنیم فضای شاد و مفرحی را برای خانواده‌ها ایجاد کنیم.

وی به برگزاری مسابقات کشوری «ترنم وحی» در رفسنجان اشاره و بیان کرد: آزمون کشوری «ترنم وحی» ویژه حفاظ قرآن سراسر کشور طی روزهای ۱۴ تا ۱۷ شهریورماه در شهر سرچشمه برگزار می شود که بیش از ۱۵۰ حافظ قرآن کریم از سراسر کشور میهمان شهرستان رفسنجان هستند و تقارن برگزاری این مسابقات را با ایام غدیر به فال نیک می‌گیریم.

فرماندار رفسنجان همچنین از برگزاری مراسم گرامیداشت شهید محسن حججی در رفسنجان خبر داد و گفت: این مراسم روز دوشنبه ۲۰ شهریور از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۸ و ۳۰ دقیقه به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان برگزار می‌شود.

ملانوری در پایان خواستار همکاری آتش‌نشانی، نیروهای نظامی و انتظامی، اورژانس و دستگاههای مسئول برای برگزاری این برنامه‌ها شد و اضافه کرد: تبلیغات شهری عید غدیر در سطح شهرستان باید پررنگ باشد، ضمن اینکه از خطوط شرکت واحد درخواست داریم در زمینه ایاب و ذهاب مردم همکاری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار