مدیرکل راه آهن شمالشرق(1) گفت: امسال با 6میلیاردتومان اعتبار11طرح عمرانی در حوزه این اداره کل انجام شد.
کد خبر: ۴۸۷۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲ 02 September 2017
به گزارش تابناک سمنان، فرشاد زادخور در گفت و گو با ایرنا، افزود: ساختمان های مسافری در 10 ایستگاه اداره کل راه آهن شمالشرق (1) با اعتبار حدود 2 میلیارد تومان تعمیرات اساسی شده است.

وی با اشاره به اصلاح روشنایی ایستگاه دامغان با اعتبار 23 میلیون تومان، اضافه کرد: تامین، حمل و نصب دیوار پیش ساخته بتنی ایستگاه های سمنان و دامغان نیز هر یک به طول یک هزار و 500 متر و در مجموع با اعتبار حدود 11 میلیارد ریال ٬از دیگر اقدامات این اداره کل است.

زادخور با بیان اینکه اجرای ‘ اسلب تراک ‘ به طول 2 کیلومتر 2 میلیارد تومان هزینه در بر داشته، یادآور شد: بهینه سازی تاسیسات برقی ایستگاه های طول خط هم با اعتبار 74 میلیون تومان انجام شده است .

وی به بازسازی 15 واحد مسکونی سازمانی در شهرهای سمنان، دامغان و شاهرود هم اشاره داشت و افزود: ساخت نمازخانه، وضوخانه و سرویس بهداشتی ایستگاه امروان نیز به مساحت سه هزار و 500 متر مربع و با اعتبار یک میلیارد تومان اجرا شده است.

زادخور یادآور شد: بهره برداری از سیستم آب رسانی خطوط ایستگاه شاهرود به طول یک هزار و 500 متر و با اعتبار 66 میلیون تومان و همچنین محوطه سازی ایستگاه شاهرود به مساحت پنج هزار متر مربع و با اعتبار 249 میلیون تومان امسال انجام شده است .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار