معاون استاندار خراسان‌رضوی با بیان اینکه صادرات استان در ۴ ماهه ابتدایی سال ۹۶، ۹ درصد رشد داشته، گفت: خراسان‌رضوی در بخش جذب سرمایه‌گذاری با سایر کشورها ارتباط دارد که این موضوع سبب رونق تولید در استان است.
کد خبر: ۴۸۷۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱ 02 September 2017
به گزارش تابناک : سیدجواد حسینی اظهار داشت: امنیت در خراسان‌رضوی بی‌نظیر است و موضوعاتی که سبب ناامنی می‌شود از جمله‌ آن‌ها جمعیت سیال، تراکم جمعیت و وجود اتباع بیگانه است، کوچکترین ناامنی که ذهن مردم خراسان‌رضوی درگیر آن شود را نداشته‌ایم.

وی با بیان این که شورای تامین استان در 3 سال متوالی رتبه نخست را در کشور به‌دست آورده است، تصریح کرد: کسب این رتبه نشان از این است که علاوه بر همکاری و هماهنگی مسئولان قضایی، امنیتی، سیاسی و نظامی مردم نیز همراهی بسیار مطلوبی برای ایجاد امنیت دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌رضوی گفت: خراسان‌رضوی 8 درصد جمعیت کشور را در خود جای داده اما در سال گذشته در حوزه اقتصادی 16 درصد از اشتغال کشور در این استان ایجاد شد.

حسینی با بیان این که 192 پروژه اقتصاد مقاومتی در خراسان‌رضوی در حال اجراست، بیان کرد: در هفته دولت در سال جاری در راستای اقتصاد مقاومتی 587 طرح در بخش بانوان با هدف اشتغال 3 هزار بانو در استان تصویب شد.

وی با بیان این که 150 شرکت دانش‌بنیان در استان فعالیت دارند، اظهار داشت: صادرات استان نیز در 4 ماهه ابتدایی سال 96، 9 درصد رشد داشته و خراسان‌رضوی در بخش جذب سرمایه‌گذازی با سایر کشورها ارتباط دارد که این موضوع سبب رونق تولید در استان است.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار