رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم مطرح کرد
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: تعداد مجروحان ناشی از تصادفات هر روز بیشتر از روز گذشته است و این نشان دهنده این است که شهروندان به حقوق یکدیگر احترام نمی‌گذارند.
کد خبر: ۴۸۷۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹ 02 September 2017
به گزارش تابناک قم، محمدرضا حسنی اظهار کرد: در طول 24 ساعت گذشته، هزار و 443 مورد تماس با اورژانس برقرار شده است که از این تعداد 257 مورد ماموریت انجام شده است.

وی ادامه داد: از 257 مورد ماموریت انجام شده، 219 مورد آن را حوادث داخل شهر و 38 مورد را حوادث جاده ای در بر می‌گیرد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم تاکید کرد: 82 مورد حوادث مربوط به ترافیک و تصادفات، 69 حادثه در شهر و 13 حادثه در جاده اتفاق افتاده است. این حوادث 92 مجروح بر جا گذاشته است که تعداد 54 نفر به صورت سرپایی در محل حادثه درمان شده و 38 نفر برای تشکیل پرونده به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی در مورد تصادفات مربوط به موتورسیکلت سواران خاطر نشان کرد: 56 مورد تصادفات موتورسیکلت سواران گزارش شده است. تعداد 53 مورد این تصادفات در سطح شهر و سه مورد در جاده اتفاق افتاده است.

حسنی عنوان کرد: این تصادفات 58 مجروح داشته که 38 نفر به صورت سرپایی در محل حادثه درمان و 22 نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی ابراز کرد: مجروحان ناشی از تصادفات هر روز بیشتر از روز گذشته است و این نشان دهنده این است که شهروندان به حقوق یکدیگر احترام نمی‌گذارند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار