مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان البرز از وجود کتابخانه سیار در جاده چالوس با هزار و ۶۰۰ عنوان کتاب خبر داد.
کد خبر: ۴۸۷۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰ 02 September 2017
به گزارش تابناک : حجت‌الاسلام‌والمسلمین شمس الله فلاح با تأکید بر اینکه نگاه نهاد کتابخانه‌های عمومی همواره بر توسعه امر کتاب‌خوانی در مناطق محروم و روستایی همچنین توسعه بستر تحقق این امر بوده است، اظهار کرد: خوشبختانه سرانه کتاب‌خوانی در روستا توسط روستانشینان البرزی مطلوب است.

وی ایجاد بستر و زیرساخت‌های لازم در خصوص توسعه و ترویج کتاب‌خوانی در روستاها را الزامی مطرح کرد و افزود: در حال حاضر پنج کتابخانه روستایی در استان البرز وجود دارد.

راه‌اندازی دو کتابخانه سیار در روستاهای البرز

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان البرز با اعلام اینکه این کتابخانه در روستاهای بالای هزار نفر جمعیت احداث و راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: طی هفته کتاب دو کتابخانه روستایی در البرز راه‌اندازی خواهد شد، مراحل تجهیز این کتابخانه‌ها در حال انجام است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین فلاح بیان کرد: راه‌اندازی دو کتابخانه سیار در روستاهای استان البرز ازجمله روستاهای جاده چالوس و شهرستان ساوجبلاغ از دیگر اقدامات انجام‌گرفته در سطح استان البرز محسوب می‌شود.

راه‌اندازی کتابخانه‌های سیار در قالب اتوبوس

وی با تأکید بر اینکه درصدد تشکیل کتابخانه سیار به‌صورت اتوبوس در استان هستیم، گفت: در حال حاضر دو کتابخانه سیار در روستاهای جاده چالوس و شهرستان ساوجبلاغ وجود دارد که بیش از هزار و ۶۰۰ عنوان کتاب را در خود جای‌داده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان البرز اظهار کرد: راه‌اندازی کتابخانه‌های سیار در قالب اتوبوس با مشارکت خیرین کتابخانه ساز انجام می‌گیرد.





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار