نماینده ولی فقیه در استان در دیدار با نمایندگان رسانه های کشورهای اسلامی:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز ، تاکید کرد :حفظ وحدت میان 2 کشور دوست و همسایه ایران و جمهوری آذربایجان با هوشیاری رسانه‌ها 2 چندان و وحدت رسانه‌ها به همراه توجه به تمدن و فرهنگ مشترک همواره زمینه‌ساز اتخاذ سیاست‌های صلح جویانه و روابط عمیق میان 2 کشور خواهد شد.
کد خبر: ۴۸۷۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷ 02 September 2017
به گزارش تابناک تبریز، حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم در دیدار با نمایندگان رسانه های کشورهای اسلامی، که به میزبانی شهرداری چند روزی را میهمان تبریز شده اند افزود: برخی کشورها سعی دارند بین دو کشور تفرقه افکنی کنند از این رو از جمهوری آذربایجان میخواهیم از توطئه های دشمنان آگاه باشند.

وی با  تاثیرگذار خواندن رسانه ها در گیوند دو کشور . مقابله با تفرقه افکنیب های دشمنان، اظهار داشت: رسانه می توانند دو دولت و دو ملت را به هم بیشتر نزدیک کنند و در تقویت و توسعه فرهنگ مشترک اثرگذار باشند.
حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم همچنین گفت: اسرائیل خط قرمز کشورهای مسلمان است و از جمهوری آذربابجان میخواهیم هیچ اقدامی در خصوص ایجاد روابط با اسرائیل را قبول نکند.
امام جمعه تبریز ادامه داد: در خصوص تاسیس سفارت جمهوری آذربایجان در اسرائیل زمزمه هایی شنیده می شود که از جمهوری آذربایجان نباید از این اقدام استقبال کنند.
وی همچنین بر اعتماد ایران به جمهوری آذربایجان تاکید کرد و گفت: تمامی مناسبات سیاسی اجتماعی و سیاسی ایران با جمهوری آذربایجان بر پایه اعتماد بوده است ولی اجرای سیاست های تفرقه افکنانه دشمنان در این کشور نگران کننده است.
حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم در ادامه سخنان خود با اشاره به دیدار آیت الله ملکوتی نماینده سابق ولی فقیه در آذربایجان شرقی و حیدر علی اف رییس جمهور وقت جمهوری آذربایجان گفت: خاطره خوشی از دیدار این دو بزرگوار در همین دفتر می خواهم برایتان بازگو کنم که با وجود این که هر دوی ایشان نیستند اما خاطره خوبی از آن ها به یادگار باقی است. 
وی ضمن نقل قول از رییس جمهور سابق آذربایجان در مورد آیت الله ملکوتی گفت: حیدر علی اف، آیت الله ملکوتی را انسانی با تقوا معرفی کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار