امام جمعه موقت آبدان گفت: دهه اول ذی الحجه دهه پیراستن از تعلقات دنیایی است.
کد خبر: ۴۸۷۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲ 02 September 2017
حجت الاسلام حبیب پهلوزاده در خطبه های نماز عید قربان آبدان اظهار داشت:  زائر خانه خدا چیزی های زیادی بر او حرام می شود تا به بندگی واقعی برسد، ابراهیم ها و اسماعیل ها در این امتحان الهی سربلند بیرون آمدند.

وی افزود: می توان مانند انها از امتحان الهی سربلند بیرون آمد اگر احکام الهی با محض بندگی انجام دهیم خداوند موجودات را برای محتاج مغفرت بودن خلق نکرده بلکه ما باید نیاز خود را نشان دهیم.

پهلو زاده بیان کرد: خداوند برای حضرت ابراهیم خصلت یاد اخرت را ذکر می کند که باعث خلوص اعمال او می شود.

وی یاد آورشد: یکی از رفتار های حضرت ابراهیم تبری از مشرکان است و ما نیز باید همانند ایشان باشیم حج از ابتدای خلقت وجود داشته و تاکنون هم ادامه دارد.

امام جمعه موقت ادامه داد: همانطور که کعبه باید تمیز و پاکیزه باشد، هر چند از گل و خاک است چون منسوب به خداست ارزش می یابد و انسان هم منسوب به خدا شود ارزش می یابد و هیچ موجودی به ان نمی رسد.

وی  با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با طلاب تهران گفت: انقلاب ادامه دارد و اگر کسی خیال کند که تمام شده خیانت است انقلاب هنجارهایی ایجاد می کند که حفظ آن ادامه انقلاب است وظیفه روحانیون ادامه کار انبیا است. حیات بخشیدن به جامعه نیز وظیفه روحانیون است.

پهلو زاده بیان کرد: رهبری ضربه به مقاومت شکست خورده است ایران به عنوان سرچشمه مقاومت در منطقه شناخته می شود و در مقابل استکبار ایستاده اند و در کشورهای مختلف منطقه گسترش یافته است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار