80 دانشجوی یزدی در قالب گروه‌های جهادی شهیدان الله دادی و پاک‌نژاد به‌منظور ارائه خدمات متنوع راهی مناطق محروم کرمانشاه شدند.
کد خبر: ۴۸۷۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۸ 02 September 2017

به گزارش «تابناک یزد»؛این دانشجویان بسیجی در این اردوی 10 روزه به ارائه خدمات متنوع عمرانی، فرهنگی و آموزشی به مردم شریف دهستان‌های جلال وند و عثمان وند از توابع بخش سر فیروزآباد این استان می‌پردازند.

پیش‌ازاین نیز تعدادی از مسئولین این گروه‌های جهادی جهت برنامه‌ریزی و تدارک برگزاری اردو جهادی از مدت‌ها قبل در این مناطق حضور داشتند.

در حاشیه این اعزام مسئول سازندگی و اردوهای جهادی ناحیه بسیج دانشجویی استان بابیان اینکه برای دومین سال پیاپی است که دانشجویان یزدی به به‌منظور خدمت‌رسانی به این مناطق اعزام می‌شوند افزود: بخش قابل‌توجهی از این دانشجویان بسیجی، افرادی هستند که در امور عمرانی، فنی و آموزشی و فرهنگی دارای تخصص و مهارت‌های بالایی هستند و این مهم می‌تواند روند فعالیت جهادگران در این منطقه تسهیل بخشد.

علی پور میرزایی تصریح کرد: عمده اعضای این گروه‌های جهادی را دانشجویان دانشکده‌های فنی شهید صدوقی، امام علی (ع) و دانشگاه فرهنگیان یزد تشکیل می‌دهند و تعدادی جهادگر غیر دانشجو از اقشار مختلف جامعه نیز این دانشجویان را همراه می‌کنند.

مسئول سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی با تأکید بر اینکه با تشکیل قرارگاه شهید محمدخانی در استان یزد گروه‌های جهادی دانشجویی بانظم بیشتر و هدفمندتر به فعالیت می‌پردازند اذعان کرد: فعالیت‌های مختلف جهادگران محدود به فصل تابستان نخواهد بود و این خدمت‌رسانی‌ها در طول سال و در قالب طرح‌های تداوم جهادی ادامه خواهد داشت.

وی بابیان اینکه در تابستان جاری حدود 800 دانشجو در قالب 30 گروه جهادی در مناطق محروم استان و خارج استان خدمات متنوعی ارائه خواهند کرد خاطرنشان کرد: اردوهای جهادی فرصتی برای خودسازی دانشجویان است و برای آن‌ها این امکان را فراهم می‌کند تا از نزدیک بازندگی و وضعیت مردم مناطق مختلف و نیازهای مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته آشنا شوند که این موضوع خود دارای اهمیت بسزایی است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار