امام‌جمعه تنکابن گفت: دیگر بیش از این نباید شاهد عقب‌ماندگی‌های تنکابن باشیم و باید هرچه زودتر شورا و شهردار انقلابی مشکلات این شهر را حل کند.
کد خبر: ۴۸۷۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۹ 02 September 2017
 تنکابن24، حجت‌الاسلام عبدالعلی پوراکبر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید قربان، اظهار کرد: ما به‌صورت مداوم در حال مبارزه با شیطان درون و بیرون هستیم.
 
وی مبارزه و برائت از مشرکین را جز اصل اساسی دین دانست و افزود: چرا این جمعیت از حجاج یک نفر نمی‌گویید در فلسطین، یمن، میانمار چه گذشته است؟ و فقط یک نفر است که فریاد مسلمین عالم را سر می‌دهد و آن رهبر عزیزمان امام خامنه‌ای است.
 
امام‌جمعه تنکابن در بخش دیگر سخنان خود بر حفظ روحیه انقلابی بنا به تأکید حضرت آقا، اشاره کرد و گفت: اگر روحیه انقلابی از بین رود، نظام از بین می‌رود و دشمن بر ما مسلط می‌شود.
 
این مسئول با ابراز تأسف از کم‌رنگ شدن این روحیه در جامعه، تصریح کرد: بعضی‌ها اصلاً حتی حاضر نیستند اسم انقلاب و دشمنان آن را در سخنرانی‌ها ببرند.
 
حجت‌الاسلام پوراکبر با بیان اینکه مشکلات فقط با این روحیه از بین می‌رود، یادآور شد: با روحیه انقلابی، کم‌کاری‌ها در دستگاه‌ها و مفاسد اداری و اجتماعی، شهرداری‌ها و شوراها نخواهد بود.
 
وی افزود: باید روحیه انقلابی حفظ شود تا شب پرداخت یارانه‌ها، شب عذاب نشود و بیت‌المال حفظ شود.
 
امام‌جمعه در بخش دیگر سخنان خود، اظهار کرد: اگر قراردادها با پیمانکاران قانونی و کنترل‌شده باشد، بودجه این شهرداری اضاف خواهد آمد نه اینکه این‌قدر بدهکاری داشته باشد.
 
این مسئوول، تنکابن را نیازمند روحیه انقلابی شهردار و شورای جدید برای حفظ سرمایه‌های این شهر دانست و اضافه کرد: مسئولین حافظ تشکیلات باشند. در تنکابن انسان تعجب می‌کند که این‌قدر وضعیت شهر نا به سامان است و تا این حد با شهرهای اطراف تفاوت داشته باشد.
 
حجت‌الاسلام پوراکبر در پایان تصریح کرد: دیگر بیش از این نباید شاهد عقب‌ماندگی تنکابن باشیم و باید هرچه زودتر شورا و شهردار انقلابی مشکلات این شهر را حل کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار