با حضور جمعی از مسئولان شهری، مدیرکل دفتر روستایی استانداری خراسان رضوی ماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی کلنگ گاز رسانی به هشت روستای بخش ششتمد سبزوار به زمین خورد.
کد خبر: ۴۸۷۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲ 01 September 2017
به گزارش تابناک : معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار در مراسم کلنگ زنی این طرح افزود: این پروژه با اعتبار بالغ بر 174 میلیارد ریال و در مدت 420 روز اجرا می شود.
احمد برادران با بیان اینکه امروز 55 درصد از جمعیت شهرستان سبزوار از نعمت گاز بهره مند هستند، تصریح کرد: با بهره برداری از این طرح تعداد روستاهای بهره مند از نعمت گاز شهرستان از 48 به 56 روستا افزایش میابد.
وی خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح بیش از 2 هزار و 800 نفر از جمعیت شهر سبزوار از نعمت گاز بهره مند می شوند.
همچنین با حضور معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار خانه بهداشت روستای یحیی آباد بخش ششتمد سبزوار به بهره برداری رسید.
مجید کریمی بخشدار ششتمد در این مراسم گفت: این طرح با اعتبار 110 میلیون تومان و در در زمینی به متراژ سه هزار متر ودر 90 متر زیر بنا به بهره برداری رسید.
معاون استاندار خراسان رضوی در این مراسم گفت: یکی از مهمترین افتخارات دولت تدبیر و امید مسئله توجه به بهداشت و درمان است.
برادران عنوان کرد: افزایش تعداد مراکز بهداشتی و درمانی، توسعه خانه های بهداشت، احداث بیمارستان حشمتیه، وجود اورژانس هوایی و غیره آن بخشی از خدمات دولت در سبزوار است.
مدیر کل دفتر روستایی استانداری خراسان رضوی نیز در مراسم کلنگ زنی طرح گاز رسانی به هشت روستای سبزوار افزود: یکی از مهمترین اولویت های دولت رونق اشتغال روستاها با توسعه زیرساخت ها است.
قربانی با بیان اینکه دولت تسهیلات ویژه ای را برای ایجاد شرکت های دانش بنیان در روستاها در نظر گرفته است، گفت: دولت با وجود محدودیت های اعتباری تسهیلات ویژه ای را برای رونق اشتغال در روستاها اختصاص داده است.





منبع : سبزوارنیوز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار