آیت الله حسن زاده در خطبه های عید قربان:
شهردار جدید اهواز تجربه کار در شهرداری اهواز و یکی از مناطق تهران را دارد و لازم است که تمام مسئولان برای خدمت هر چه بهتر به مردم اهواز با وی همکاری سازنده ای داشته باشند
کد خبر: ۴۸۷۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳ 01 September 2017
آیت الله حسن زاده در خطبه های عید سعید قربان با اشاره به انتخاب شهردار جدید اهواز توسط شورای پنجم گفت: از همه اعضای شورای شهر که با اجماع، شهردار اهواز را انتخاب و معرفی کردند قدردانی می کنم، اگرچه این امر با کمی تاخیر اتفاق افتاد.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به سوابق شهردار جدید اهواز گفت: شهردار جدید اهواز تجربه کار در شهرداری اهواز و یکی از مناطق تهران را دارد و لازم است که تمام مسئولان برای خدمت هر چه بهتر به مردم اهواز با وی همکاری سازنده ای داشته باشند.

حسن زاده بیان کرد: مسائیل سیاسی، جناحی و قومی نباید در کار و فعالیت لحاظ شود و اگر مسئولی به دلایل سیاسی در خدمت به مردم کوتاهی کند نوعی خیانت در حق مردم است.

وی به برخی مشکلات و مطالبات مردمی در اهواز اشاره کرد و افزود: همه باید از شهردار منتخب حمایت کرده و به میدان بیایند و مسائل سیاسی، جناحی و قومی مانع از خدمت به مردم نشود. شهردار همان گونه که در زمان انتخاب مورد حمایت همه شورای شهر بود، می بایست در زمان مسئولیت هم از چنین حمایتی برخوردار باشد. البته نظارت بر کار وی باید باشد اما نزاع مضر است. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته دولت گفت: آنچه از رئیس جمهور، هیأت دولت و مسئولان استانی انتظار می رود همان روحیه جهادی است که مدنظر مقام معظم رهبری است. 

وی گفت: اخبار اختلاس‌هایی که مشاهده می شود مایه شرمندگی همه ما است. روحیه انقلابی در مسئولان یعنی خدمت گزاری بدون منت و نداشتن انحراف مالی. این مردم، هیچ وقت از مشکلات خسته نشده اند بلکه از دور شدن از اهداف انقلاب خسته هستند و همه مسئولان امور همواره باید آرمان‌های انقلاب اسلامی را در نظر داشته باشند.

 امام جمعه موقت اهواز همچنین پیروزی های رزمندگان حزب الله در عراق، سوریه و لبنان را تبریک گفت.

وی به روز بانکداری اسلامی نیز اشاره و خواهان اصلاح فرایندهای بانکی متناسب با باورهای دینی و اسلامی شد و بر بانکداری بدون ربا تاکید کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار