نکته مهم و قابل تامل این دیدار برای کهگیلویه و بویراحمد ، درسی است که باید از میدان دادن به جوانان گرفته شود ، جوانانی که رهبر انقلاب آن ها را کلید حل مشکلات کشور می داند.
کد خبر: ۴۸۷۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۹ 31 August 2017
امروز یکی از جوانترین وزرای دولت در تاریخ جمهوری اسلامی ایران ، وارد کهگیلویه و بویراحمد شد تا شاید بتواند با روحیه جوانی و پشتکارش ، برخی مشکلات حوزه ی مخابرات استان را برطرف نماید.
بطور کلی آنچه در گفته ها ، تصمیمات و پیشنهادات وی در استان بر می آید امیدواری به رفع مشکلات بیشتر می شود. قاعدتا دیدن چهره های جوان و با نشاط ، می تواند ، نقش تعیین کننده ای در دادن انگیزه به جوانان و البته مدیران برای پیگیری جدی تر امور بدهد.
شاخص جوانی در دولتمردان و مدیران در حدی مهم است که رهبر انقلاب هنگام دیدار اعضای دولت با وی ضمن ابراز رضایت از وزارت جهرمی به دلیل جوانی ، دعایی هم در حق وی نمود.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، هفته نامه خط حزب الله، نشریه جامعه مومن و انقلابی، که پايگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب منتشر می کند در جدیدترین شماره اش، روایتی از ابراز رضایت رهبر انقلاب از انتخاب وزیری جوان در هیات دولت منتشر کرده است.

رهبر انقلاب در دیدار با هیات دولت با ابراز خرسندی از انتخاب یک وزیر جوان، خطاب به آذری جهرمی، وزیر جوان کابینه دوازدهم، می فرمایند: "واقعا تشنه همین تلاش جوانانه جونان هستیم."
 
 آیا مسئولین استانی درسی از حضور آذری جهرمی گرفته اند؟ / نکته مهم رهبری در مورد اولین وزیر دهه ی شصتی+ تصویر

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، جوان ترین وزیر دولت دوازدهم، متولد سال 1360 بوده و اولین وزیر دهه شصتی لقب گرفته است.
نکته مهم و قابل تامل این دیدار برای کهگیلویه و بویراحمد ، درسی است که باید از میدان دادن به جوانان گرفته شود ، جوانانی که رهبر انقلاب آن ها را کلید حل مشکلات کشور می داند. برخورد رهبری و دعای وی در حق آذری جهرمی تکلیف را بر همه ی دولتمردان ، خصوصا در استان کهگیلویه و بویراحمد ، روشن می کند.
حال باید دید این نکته خاص در طی هفته ها و ماه های آینده در انتصابات و تصمیم گیری های مسئولین استانی تا چه میزان تاثیر گذار است!
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۹
نه اینا اینکاره نیستن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار