راننده خودرو برای فرار از قانون مبلغ سه میلیون ریال به مأموران به عنوان رشوه پیشنهاد کرد ولی افسران وظیفه شناس ضمن رد رشوه مراتب را صورت جلسه و متهم را دستگیر و به مرجع قضایی تحویل و خودرو نیز به پارکینگ انتقال داده شد.
کد خبر: ۴۸۷۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۲ 31 August 2017
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ماموران وظيفه شناس پليس شهرستان باشت ، رشوه سه میلیون ريالي قاچاقچی کالای قاچاق را رد کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "جهان دیماز" اظهار داشت: مأموران پليس شهرستان باشت، حین اجرای تور ایست و بازرسی در محور گچساران- باشت به یک دستگاه خودروی وانت نیسان حامل بار قاچاق مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از این تعداد زیادی کیسه برنج خارجی قاچاق کشف و ضبط کردند .

دیماز عنوان کرد: راننده خودرو برای فرار از قانون مبلغ سه میلیون ریال به مأموران به عنوان رشوه پیشنهاد کرد ولی افسران وظیفه شناس ضمن رد رشوه مراتب را صورت جلسه و متهم را دستگیر و به مرجع قضایی تحویل و خودرو نیز به پارکینگ انتقال داده شد.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد پایان خاطر نشان کرد: کارکنان نيروي انتظامي همواره با صحت عمل در اين گونه موارد مورد تقدير قرار مي گيرند هرچند تقدير اصلي را در خير و برکتي که خداوند در زندگي اين مأموران صالح قرار مي دهد مي توان ديد و بحمدلله پليس از اين نظر مفتخر به وجود کارکنان مؤمن، معتقد، خدمتگزار و ولايت مدار است.
برچسب ها: رشوه،پلیس راه
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۰
ببین تورو قرآن یعنی اینقد رشوه گرفتن تو این مملکت عادی شده که حالا که یکی پیدا شده نگرفته اینقد عجیب بوده که بزرگش کردن و میذارن تو سایتا!!!!!!
اون هم سه میلیون ریال!!!!!! ( منظورشون همون سیصد هزارتومنه!!)
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار