رسانه های رسمی این دیکتاتوری اعلام کردند، در سال ۲۰۱۲ باستان شناسان توانسته اند، زیستگاه باستانی یک تک شاخ را از زیر خاک بیرون بیاورند که البته عبارت «خانه‌ی یونیکورن» روی آن حک شده بود.
کد خبر: ۴۸۷۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۵ 31 August 2017
 هفت دروغ دیوانه کننده رسانه های کره شمالی!
اختصاصی «تابناک باتو»؛ باور به صحت اخبار رسانه های حکومتی کره ی شمالی، مثل باور به رشد انفجاری صنعت توریسم در این کشور است. کره ی شمالی پیشینه ی پرباری از دستکاری در اخبار کشورش دارد. این حکومت بدون اینکه قصد مزاح داشته باشد، اخباری را منتشر می کند که مخاطب را به خنده وامی دارد.

این شما و این هفت ادعای دیوانه کننده ی رسانه های کره ی شمالی.
 
هفت دروغ دیوانه کننده رسانه های کره شمالی! 

۱.کیم‌جونگ‌اون آتش‌فشانی فعال را درنوردید

اکنون که این رهبر بزرگ! معیار جدیدی از قدرت و شهامت ارائه داده و بینی ولادمیر پوتین را به خاک مالیده است، می توانیم بگوییم که بالگرد برای ترسوها طراحی و ساخته شده است. گویا این رهبر خودرأی، ۲۷۴۴ متر کوه را نوردیده است تا برای گرفتن عکس یادگاری، به سربازهای روی این آتش‌فشان فعال بپیوندد.

 هفت دروغ دیوانه کننده رسانه های کره شمالی!
 
۲.اختراع مایعی ضد آب

دانشمندان برتر دنیا مطمئنا از خجالت آب شده اند، وقتی وبسایت دولتی کره ی شمالی، از اختراع مایعی ضد آب خبر می داد. این وبسایت پس از اعلام ویژگی های ضد و نقیض این مایع می نویسد که گویا از آن به عنوان درزگیر کف استفاده میشود و تاکنون در ساخت آپارتمان های بسیاری در پیونگ یانگ به کار رفته است.

۳.کشف زیستگاه یک تک شاخ (یونیکورن)

حتی نازی ها هم آنقدر عاقل بودند که ادعای وجود تک شاخ ها را نکنند. رسانه های رسمی این دیکتاتوری اعلام کردند، در سال ۲۰۱۲ باستان شناسان توانسته اند، زیستگاه باستانی یک تک شاخ را از زیر خاک بیرون بیاورند که البته عبارت «خانه‌ی یونیکورن» روی آن حک شده بود.

۴.چین، بهترین مکان برای زندگی
 
هفت دروغ دیوانه کننده رسانه های کره شمالی! 

گمانه زنی ها درباره ی تمایلات سیاسی کره ی شمالی زمانی برچیده شد که در سال ۲۰۱۳ تلویزیون دولتی این کشور چین را بهترین مکان روی زمین برای زندگی معرفی کرد و طبق معیارهای مشخص شده به این کشور از صد، نمره ی صد داد. جالب اینکه کره ی شمالی در این رده بندی با امتیاز ۹۸ در رتبه ی دوم قرار گرفت و کوبا و ونزوئلا در رتبه های بعدی جای گرفتند.

۵.رکوردی تازه در ورزش گلف

در سال ۱۹۹۴، رسانه های این کشور مدعی بودند که رهبر وقتشان، کیم جونگ ایل، رکورد جهانی گلف را شکسته است. نه تنها رکورد جهانی شکسته شده بود، بلکه کیم جونگ ایل برای اولین بار در زندگی اش گلف بازی کرده و به این رکورد دست یافته بود. پس از این رکورد شکنی! وی فورا بازنشستگی خود را از این رشته ی ورزشی اعلام می کند. البته حق هم دارد که سطح بازی تایگر وودز و امثال او را در حد خود نداند!
هفت دروغ دیوانه کننده رسانه های کره شمالی!

۶.پوشش خنده دار بازی های جام جهانی

حداقل کلمه ای که می توان در مورد پوشش رسانه ای بازی های تیم ملی فوتبال این کشور در جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی به کار برد، کلمه ی عجیب است. حین بازی با برزیل که به شکست نزدیک دو بر یک این تیم منتهی شد، نتیجه ی بازی از روی صفحه ی تلویزیون حذف شده بود. و البته در رسانه های این کشور، هیچ اشاره ای به شکست هفت بر صفر تیم ملی کره ی شمالی در برابر پرتغال نشد.
 
هفت دروغ دیوانه کننده رسانه های کره شمالی! 

۷.مسابقه ی ملی ماهیگیری

خشکسالی عمده، اعدام های روزانه و سرریز ظرفیت کمپ های کار اجباری در این کشور را فراموش کنید. حکومت کره ی شمالی برنامه های مهمتری برای کشورش در سر دارد. در سال ۲۰۱۰ وبسایت دولتی این کشور اعلام می کند که یک مسابقه ی ماهیگیری در رودخانه ی تاددونگ پیونگ یانگ و با حضور شصت ماهیگیر از سرتاسر کشور برگزار می شود؛ شرکت کنندگانی از مناطقی غرق در شادی و نشاط با مردمی بهره مند از نعمات رهبر کره ی شمالی!
هفت دروغ دیوانه کننده رسانه های کره شمالی! 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار