آیین یادواره سرداران و 800 شهید بهشهر با محوریت شهید هاشمی نژاد و سومین سالگرد مرحوم آیت الله جباری امام جمعه بهشهر و نماینده خبرگان رهبری در مازندران در مصلی این شهر برگزار شد .
کد خبر: ۴۸۷۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱ 31 August 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما،جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور با حضور در این مراسم گفت: تاریخ گذشته ایران با خاطرات تلخی از واگذاری قسمتی از خاک این سرزمین به بیگانگان نوشته شده است اما شهدای انقلاب اسلامی با نثار جان خود حتی یک وجب از این خاک را به بیگانگان واگذار نکردند.
 
سردار مومنی افزود: وحدت و یکپارچگی با محوریت رهبری، امادگی و ایستادگی در مقابل دشمن و افزایش قدرت و توان بازدارندگی سه مولفه ای است که هرگز نباید فراموش شود.
 
جانشین فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: دشمن امروز به دنبال تغییر حکومت و چپاول ثروت کشورها در منطقه خاور میانه است اما ما به دشمنان می گوییم زمان بزن دررو تمام شده و علم کردن گروههای تروریستی مثل داعش و القاعده قطعا با واکنش ملت های آزاده جهان رو به روخواهد شد .
 
سردار مومنی همچنین با اشاره به روز عرفه روز بخشش پروردگار گفت : امثال شهید هاشمی نژادها و آیت الله جبای تربیت یافتگان مکتب امام حسین ( ع) بودند که عمر خود را صرف مبارزه با دشمنان اسلام و هدایت مردم کردند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار