کد خبر: ۴۸۷۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰ 31 August 2017
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت: با طی مراحل شناسایی که انجام شد، هویت پیکر شهید حججی تایید شده است و در ساعات آینده، پیکر شهید به کشورمان منتقل خواهد شد.

به گزارش مهر، سردار پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی با اشاره به تحویل گرفتن پیکر شهید حججی، گفت: در این ایام عید قربان، قربانی ملت ما به کشورمان بازمی‌گردد و با پیگیری‌هایی که انجام شده، پیکر مطهر تحویل نیروهای ما در سوریه شده است.

وی افزود: با طی مراحل شناسایی که انجام شد، هویت پیکر شهید حججی تایید شده است و در ساعات آینده، پیکر شهید به کشورمان منتقل خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: انشالله مراسم تشییع این شهید با حضور ملت شریف و بزرگوار و با حضور مسئولان لشکری و کشوری در روز شنبه از ساعت ۱۶ از میدان امام حسین به سمت میدان شهدا و میدان خراسان انجام خواهد شد.

سردار پورجمشیدیان ادامه داد: قطعا در اصفهان و نجف آباد هم مراسم بزرگی خواهیم داشت که ساعت دقیق آن را بعداً اعلام خواهیم کرد و اگر مراسم دیگری در جای دیگری هم باشد، در اطلاعیه‌های بعدی به ملت عزیز اعلام خواهیم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار