معاون وزیر بهداشت در ملایر:
معاون پرستاری وزیر بهداشت و ‌درمان با اشاره به اینکه با اجرای طرح تحول سلامت هزینه‌های پرداختی مردم به زیر 30 درصد کاهش یافته است گفت: این در حالی است که در قبل دولت یازدهم هزینه‌های پرداختی از جیب مردم 60 تا 70 درصد بوده است.
کد خبر: ۴۸۷۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰ 31 August 2017
معاون پرستاری وزیر بهداشت و درمان با اشاره به اینکه یکی از خدمات اثرگذار دولت بحث نظام سلامت بود گفت: با اجرای طرح تحول سلامت پرداخت هزینه‌های درمانی از جیب مردم ۳۰ درصد کاهش یافته است.

به‌گزارش تسنیم؛ محمد میرزابیگی مرکز خدمات جامع سلامت روستایی ازناو اظهار داشت: با اجرای طرح‌ تحول سلامت دسترسی آسان همگان به خدمات نظام سلامت با کیفیت اتفاق افتاد.

وی با اشاره به اینکه تا‌کنون مبلغ هزار میلیارد تومان در حوزه طرح نظام سلامت به استان همدان اختصاص یافته است گفت: در حال حاضر 290 پروژه بهداشت و درمان درسطح استان از این مبلغ ایجاد شده که تعداد 150 طرح به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول اجرای طرح هتلینگ بیمارستان‌ها و به روزرسانی خدمات درمانی و تجهیز مراکز درمانی را از فواید اجرای طرح نظام سلامت در استان برشمرد و افزود: این اطمینان خاطر را به مردم ‌می‌دهیم که خدمات‌دهی مطلوب، رسیدگی به نقاط قوت و ضعف طرح سلامت، هزینه‌های متناسب با منابع ساماندهی در دولت دوازدهم نیز از اولویت‌های وزارت بهداشت و‌ درمان است.

میرزابیگی با اشاره به خدمات اثر گذار وزارت بهداشت و درمان در حوزه سلامت اظهار داشت: بهترین قضاوت مردم در این زمینه رای بالای نمایندگان آنها به عنوان عصاره‌های مردم به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بود.

وی بیان کرد: توجه به نقاطق محروم‌ و اقشار ضعیف‌، توجه به بیماری‌های‌ خاص از اولویت‌ها و برنامه‌های آتی وزارت بهداشت و‌ درمان است.

این مسئول همچنین با اشاره به ویژگی‌های خاص شهرستان‌ ملایر اظهار داشت: ظرفیت خیرین شهرستان ملایر همیشه حرف برای گفتن در حوزه بهداشت و‌ درمان وزارتخانه دارد.

معاون پرستاری وزیر بهداشت و ‌درمان با اشاره به اینکه با اجرای طرح تحول سلامت هزینه‌های پرداختی مردم به زیر 30 درصد کاهش یافته است گفت: این در حالی است که در قبل دولت یازدهم هزینه‌های پرداختی از جیب مردم 60 تا 70 درصد بوده است.

وی با بیان اینکه با اجرای طرح تحول سلامت تعداد 600 تخت بیمارستانی به تخت‌های استان همدان اضافه شده است گفت: امروز یک فرد روستایی با مراجعه به مراکز درمانی فقط 3 درصد هزینه درمان و در شهرها فقط 6 درصد هزینه‌های درمانی را پرداخت می‌کنند.

وی افزود: با اجرای طرح تحول در حال حاضر بیش از 11 میلیون نفر تحت پوشش بیمه درمانی قرار دارند.

به گزارش تسنیم با حضور معاون پرستاری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مرکز جامع سلامت روستای ازنا و با اعتبار 924 میلیون و 400 هزار تومان به زیر بنای 600 متر مربع و تحت پوشش قرار گرفتن بیش از 8 هزار نفر بهره براری رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار