754طرح عمرانی با هفت هزار میلیارد ریال اعتبار بهره برداری و عملیات اجرایی 105 طرح با اعتبار 2 هزار میلیارد ریال در استان همدان آغاز شد.
کد خبر: ۴۸۷۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰ 31 August 2017
فرماندار رزن گفت: یک هزار و 250 میلیارد ریال طرح بلاتکلیف به جا مانده از دولت گذشته در این شهرستان از سال 93 تاکنون تکمیل و بهره برداری شده است.

به گزارش ایرنا؛ فتحعلی حسینی در دیدار با رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز همدان اظهار کرد: برای تکمیل طرح های نیمه تمام رزن در سال 93 حدود 2 هزار و 150 میلیارد ریال اعتبار نیاز بود.

وی اضافه کرد: یک هزار و 250 میلیارد ریال تاکنون برای تکمیل طرح های نیمه تمام هزینه شده و 900 میلیارد ریال طرح نیمه تمام باقی مانده است.

وی افزود: سد شنجور با هزینه 600 میلیارد ریال، تصفیه خانه رزن 250 میلیارد ریال، 2 مجتمع آبرسانی در مجموع با هزینه 300 میلیارد ریال و چند طرح دیگر در رزن در سه سال گذشته تکمیل و بهره برداری شدند.

به گزارش ایرنا فرماندار رزن اضافه کرد: تکمیل 2 مجتمع آبرسانی مشکل تامین آب 30 روستا در این شهرستان مرتفع شد.

وی افزود: هفته دولت امسال 16 طرح بهداشت و درمان با 600 میلیارد ریال اعتبار در رزن بهره برداری شد.

وی اضافه کرد: هفت طرح بهره برداری شده مربوط به حوزه جهادکشاورزی بود که شامل مرمت لایروبی قنات در سه روستا، آبیاری تحت فشار در روستا قایش، استخر چندمنظوره ذخیره آب کشاورزی در کرفس و بهره برداری از 2 گلخانه سبزی و صیفی در روستاهای جامیشلو و پشتجین است.

فرماندار رزن گفت: در این هفته 10 هکتار گلخانه بهره برداری شد و هم اینک وسعت گلخانه‌ها از 2 هکتار در سال 93 به 12 هکتار در سالجاری رسیده و تا پایان سال 11 هکتار دیگر بهره برداری می شود.

حسینی افزود: عملیات اجرایی چهار مدرسه در رزن آغاز و سه طرح نوسازی مدارس شامل سالن دانش آموزی، استاندارد سازی سیستم گرمایشی و دیوار کشی مدرسه مولوی بهره برداری شد.

754طرح عمرانی با هفت هزار میلیارد ریال اعتبار بهره برداری و عملیات اجرایی 105 طرح با اعتبار 2 هزار میلیارد ریال در استان همدان آغاز شد.

سهم شهرستان رزن از طرح های هفته دولت 75 طرح عمرانی، خدماتی، درمانی و کشاورزی با اعتبار 200 میلیارد ریال بوده است.

شهرستان رزن با سه بخش مرکزی، قروه و سردرود، 126 روستای دارای سکنه و در مجموع با 119 هزار نفر جمعیت در 81 کیلومتری مرکز استان همدان قرار دارد.

اخبار مهم خبرگزاری ایرنا کشور و استان همدان را به طور شبانه روزی از کانال خبری تلگرام 'اخبار ایرنا همدان' به نشانی @irnahamadan دریافت کنید. 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار