کاظمی با اشاره به خدمات وزیر امور خارجه در عرصه‌های بین‌المللی اظهار داشت: این سرباز فداکار نظام اسلامی که اثر گذارترین مذاکرات طول تاریخ را در برابر ابرقدرت‌های دنیا برای دفاع از حقوق هسته‌ای ملت ایران در کارنامه خود دارد‌.
کد خبر: ۴۸۷۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰ 31 August 2017
نماینده ‌مردم ‌ملایر در مجلس گفت: اجرای طرح تحول نظام سلامت انقلابی در حوزه بهداشت و درمان استان همدان و به ویژه شهرستان ملایر ایجاد کرده است.

به‌گزارش تسنیم محمد کاظمی در مراسم افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستای ازناو با اشاره به اینکه اجرای طرح تحول نظام سلامت انقلابی در حوزه بهداشت و درمان استان همدان و به ویژه شهرستان ملایر ایجاد کرده است، اظهار داشت: اجرای این طرح نیازمند یک مجری با روحیه جهادی و اصالت بود که به معنای واقعی می‌توان گفت دکتر هاشمی این کار را به خوبی انجام داد.

وی تصریح کرد: اجرای این طرح در راستای تحقق نیات مقام معظم رهبری است که فرمودند زمانی که شخصی بیمار می‌شود خودش و اطرافیانش به جز درد بیماری نباید دغدغه‌ای دیگری داشته باشند و این خدمت شاخصی بوده است‌.

کاظمی با اشاره به خدمات وزیر امور خارجه در عرصه‌های بین‌المللی اظهار داشت: این سرباز فداکار نظام اسلامی که اثر گذارترین مذاکرات طول تاریخ را در برابر ابرقدرت‌های دنیا برای دفاع از حقوق هسته‌ای ملت ایران در کارنامه خود دارد‌.

نماینده ‌مردم ‌ملایر حضور سرمایه‌گذاران خارجی و رفع مشکلات بانکی با دنیا را از نتایج اثرگذار توافق برجام دانست و افزود: اینکه ایران اسلامی در یک موقعیت جغرافیایی ویژه قرار داشته و باتوجه به نا امنی‌ها موجود در کشورهای همسایه توانست با حضور بیش از 105 کشور اروپایی و‌ آسیایی مراسم تحلیف ریاست جمهوری را در آرامش کامل برگزار کند نشان دهنده این امر است که این‌ کشور توانسته اقتدار و امنیت خود را به دنیا ثابت کند.

وی بهسازی و تجهیز بخش‌های آی‌سی‌یو، سی‌سی‌یو ، دستگاه ام‌آر‌آی و اخذ مجوز ایجاد مرکز آنژیوگرافی و غیره را در ملایر از برکات سفر وزیر بهداشت و‌ درمان به این شهر عنوان کرد و افزود: امیدوراریم این خدمات بهداشتی در دولت دوازدهم نیز ‌برای،شهرستان ویژه ملایر تداوم‌ داشته باشد.

نماینده ‌مردم ‌ملایر مجمع خیرین سلامت را ظرفیت و برندی ارزشمند برای ملایر دانست وافزود: با بکارگیری ظرفیت وقف در حوزه بهداشت و درمان ملایر تحول چشمگیری در این حوزه ایجاد شده است.

وی بیان کرد: از مبلغ 100 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته در حوزه بهداشت و‌ درمان استان همدان مبلغ 33 میلیارد تومان سهمیه شهرستان ملایر بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار