رئیس هیات فوتبال مازندران گفت که شورای تامین قائمشهر برای جلوگیری از ازدحام تماشاگران و حفظ امنیت آنها ، پیشنهاد کرد تا بابلی ها شهرآورد مازنی ها به میزبانی نساجی را در خانه از طریق گیرنده به تماشا بنشینند.
کد خبر: ۴۸۷۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵ 31 August 2017
به گزارش تابناک : غلامرضا بهروان پنجشنبه درآستانه شهرآورد بین تیم های نساجی قائمشهر و خونه به خونه بابل به میزبانی نساجی گفت : براساس این پیشنهاد دیدار برگشت این رقابت ها در بابل نیز تماشاگران نساجی این بازی را به جای ورزشگاه از گیرنده خودشان در خانه تماشا می کنند.
دیدار 2 تیم هم استانی نساجی قائمشهر و خونه به خونه بابل روز شنبه 11 شهریورماه در ورزشگاه شهید وطنی شهر قائمشهر به میزبانی نساجی برگزار می شود.
بهروان اضافه کرد : به نظر می رسد به دلیل محدودیت فضا برای تماشاگران در ورزشگاه قائمشهر این پیشنهاد می تواند از سوی 2 باشگاه به هواداران گوشزد شود و با عملی شدن آن بخشی از مشکلات ناشی از کمبود فضا حل می شود.
رئیس هیات فوتبال مازندران ظرفیت فروش بلیت برای ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برای دیدار شهرآورد هفته آینده را حدود 5 هزار نفر اعلام کرد که طبق قانون باید 80 درصد از این ظرفیت برای میزبان بلیت فروشی شود.
بهروان افزود : پیش از این دیدار نشست هایی با مدیران 2 باشگاه مازنی انجام و نسبت به کنترل حواشی پیشنهادهایی داده شد و به نظر می رسد مشکل خاصی برای این دیدار وجود نداشته باشد.
رئیس اسبق سازمان لیگ فوتبال کشورضمن قدردانی ازرسانه های محلی درکاهش حساسیت این دیدار اظهارداشت :کم کردن حساسیت های بی مورد از این دیدار با کمک رسانه ها ،هواداران و مدیران باشگاه ها زمینه را برای بازی بهتر و کیفی تر فراهم می کند تا این دیدار بدون هیچ مشکلی برگزار شود.
بهروان به تماشاگران 2 تیم نیز توصیه کرد صرفا به تشویق تیم خودشان بپردازند و از بروز حرکات و به کار بردن الفاظی که باعث ایجاد تنش می شود، پرهیز کنند.
درگیری هواداران تیم های نساجی قائمشهر و خونه به خونه بابل در آخرین شهرآورد 2 تیم در اواخر نیم فصل دوم رقابت های فوتبال جام آزادگان در سال گذشته در زمین خونه به خونه باعث شد تا دیدار هفته آینده این 2 تیم را با حساسیت مواجه کند. 
دردرگیری فیزیکی بین هواداران 2 تیم نساجی قائمشهر و خونه به خونه در سال گذشته که پایان نیمه اول و زمان حضور بازیکنان در رختکن برای استراحت بین دو نیمه رخ داد حدود 70 نفر از تماشاگران 2 تیم زخمی شدند و داورنیز به دلیل نبود امنیت اجازه ادامه بازی را نداد.
درپایان پس از کش و قوس های فراوان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با دریافت نقطه نظرات داوران، ناظر بازی و باشگاه ها و تماشای فیلم درگیری ، رای به برگزاری مجدد بازی در استادیوم تختی تهران را داد.
به دلیل بی تاثیر بودن نتیجه این دیدار در سرنوشت تیم ها خونه به خونه بابل در این بازی حضور نیافت و نتیجه نیز 3 بر صفر به سود نساجی قائمشهر اعلام شد.
مازندران 2 تیم در رقابت های فوتبال دسته یک جام آزادگان دارد که هر 2 تیم از سوی بخش خصوصی اداره می شوند.






منبع : تیترامروز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار