استاندار مازندران با بیان اینکه ترافیک آزار دهنده‌ای در استان در ایام تعطیلات حاکم می‌شود، گفت: به دلیل رشد جمعیت و نیازمندی استان، آب‌های تولید شده سلامت لازم را ندارد.
کد خبر: ۴۸۷۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴ 31 August 2017
به گزارش تابناک : ربیع فلاح‌جلودار در جلسه شورای اداری استان مازندران، اظهار کرد: مدیران استان برای سیاست کلی دولت هماهنگی‌های مناسبی دارند و در طول این مدت کوچک‌ترین اختلاف برای پیشبرد مسائل استانی نداشتیم.

وی با اشاره به اینکه استان برای رفع مشکلات با موانعی روبرو است و با وجود دریافت تسهیلات، مسائلی وجود دارد که نیاز به تامین منابع است، افزود: به‌دلیل پیگیری انجام شده شاهد افزایش محصولات تولیدی بخش کشاورزی هستیم.

استاندار مازندران اضافه کرد: توسعه فعالیت بخش کشاورزی نیازمند افزایش اطلاعات فنی در بین کشاورزان است، در طول چهار سال گذشته شاهد افزایش تولید و قیمت محصولات برنج بودیم و سرمای سال گذشته و خسارتی برای باغداران استان ایجاد کرده است.

فلاح با اشاره به اینکه مازندران در ارتباط با گردشگری خدمات ملی ارائه می‌دهد، مردم در این فصل گاهی با مشکلات مواجه می‌شوند، تصریح کرد: زیرساخت‌های استان در راه‌های روستایی و شهری نیاز به مساعدت دارد، البته اقدامات موثری در این دولت انجام شده است، با وجود تلاش‌ها برای رفع موانع، ترافیک آزار دهنده‌ای در استان در ایام تعطیلات حاکم می‌شود.

وی با بیان اینکه اینکه نگرانی در ارتباط با وضعیت آب استان وجود دارد، گفت: انتظار است که در این زمینه سرمایه‌گذاری شود چراکه مازندران قطب کشاورزی است.

استاندار مازندران با اعلام اینکه شرکت‌ بزرگ تولیدی در استان مازندران نداریم، افزود: انتظار داریم سرمایه‌گذاری در بخش‌های که استان داری ظرفیت است، انجام شود.

فلاح با اعلام اینکه استعدادهای مناسبی در استان وجود دارد، بیان کرد: امکان بهره‌وری از ظرفیت بیشتر از حوزه کشاورزی استان وجود دارد و در استان مازندران شیوه زندگی، فرهنگ مصرف نیاز به بازنگری دارد، البته در استان گام‌های خوبی برداشته شد ولی کافی نیست.

وی در ارتباط با وضعیت سد هراز، گفت: اگر این سد به موقع افتتاح شود، امکان رفع نیازمندی‌های استان تهران هم فراهم می‌شود چون آب‌های استان از منابع زیرزمینی تامین می‌شود، به دلیل رشد جمعیت و نیازمندی استان، آب‌های تولید شده سلامت لازم را ندارد.

وی افزود: آب‌های سرزمینی ما در حال هدر رفت، به دلیل عدم توجه در گذشته و توجه نسبی در حال حاضر انتظار داریم که زمینه رفع نیازمندی‌ها فراهم شود.






منبع : تنکابن 24 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار