معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز:
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: به 108 نفر از دانش آموزان پسر متوسطه دوره اول که در مسابقات ژیمناستیک دانش آموزی کشور به میزبانی استان البرز مقام اول تا سوم انفرادی و تیمی را کسب کردند، مدال و کاپ اخلاق اهداشد.
کد خبر: ۴۸۷۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰ 31 August 2017

فرشید علیزاده در گفتگو با تابناک البرز افزود: در آئین اختتامیه سی و چهارمین دوره مسابقات ژیمناستیک دانش آموزان پسر متوسطه دوره اول کشور که در سالن 17 شهریور برگزار شد، کاپ اخلاق تیم ژیمناستیک دانش آموزان مازنداران و ژیمناستیک کار البرزی به خانواده شهید مدافع حرم ' محسن حججی اهدا شد.

وی اظهار کرد: تیم ژیمناستیک دانش آموزان پسر استان مازندران در این دوره از مسابقات که موفق به کسب مقام اول کشوری شد ، کاپ اخلاق ،مدال و حکم قهرمانی خود را به خانواده شهید حججی تقدیم کردند.

وی اظهار کرد: محمد رضا عزت زاده از تیم ژیمناستیک استان البرز نیز در این مسابقات حائز مقام دوم کشور شد که مدال و حکم قهرمانی خود را به شهید مدافع حرم ' محسن حججی ' اهدا کرد.

وی بیان کرد: در این دوره از مسابقات 83 دانش آموز پسر دوره اول متوسطه کشور شرکت کردند.

وی تصریح کرد: 33 نفر عوامل فنی - اجرایی این دوره از مسابقات را بر عهده داشتند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز خاطر نشان کرد: در این دوره ازمسابقات شرکت کنندگان در سه رده سنی و در شش رشته زمینی، خرک ، حلقه، دارالحقه ، پرش خرک، پارالل و بارفیکس به رقابت پرداختند.

علیزاده ادامه داد: در این آئین 108 مدال به دانش آموزان ژیمناستیک کار کشور که در این مسابقات ، مقام اول تا سوم را کسب کردند ،اهدا شد.

وی یاد آور شد: دراین دوره از مسابقات، تیم ژیمناستیک دانش آموزان دوره اول متوسطه مازندران ، اردبیل و تهران به ترتیب مقام اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وی افزود: مسابقات ژیمناستیک دانش آموزان پسر و دختر سراسر کشور در دو مقطع ابتدایی و متوسطه اول از یکم تا 17 شهریور 96 به میزبانی استان البرز با شعار رضایت، سلامت و امنیت از منزل به منزل در سالن 17 شهریور در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار