کد خبر: ۴۸۷۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵ 31 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛به مناسبت هفته دولت ، مسئولین و اعضای فعال انجمن های فرهنگی و هنری شهرستان مهریز با سید محمد رستگاری دیدار و گفت و گو کردند.

 در ابتداین جلسه که با حضور بخشدار  و رئیس شورای شهر شهرستان برگزار شد ؛سید رضا آقایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به ارائه گزارشی از تعداد و وضعیت انجمنها و موسسات فرهنگی هنری شهرستان پرداخت.

آقایی گفت: در سالهای اخیر شاهد افزایش تعداد موسسات فرهنگی هنری در شهرستان و به تبع آن فعالیتهای ارزنده ای در این زمینه فرهنگ و هنر شهرستان  بوده ایم و ما همچنان امیدواریم با یاری هنرمندان و مسئولین شاهد پیشرفت های بیشتری در این زمینه در مهریز باشیم.

در ادامه فرماندار شهرستان فرماندار مهریز با گرامیداشت هفته دولت و قدردانی از حضور اصحاب هنر آنها گفت: باید توسعه فرهنگی را در ابعاد مختلف در این شهرستان را   جدی بگیریم .موسسات مردم نهاد و انجمن های فرهنگی هنری می توانند با اجرای برنامه مفید و ارزنده در جهت توسعه فرهنگی شهرستان موثر باشند.رستگاری بیان داشت: اگر توسعه فرهنگی را همواره مدنظر قرار دهیم قطعا توسعه عمرانی را هم در سطح شهرستان به دنبال دارد . در واقع  باید از فضاهای موجود استفاده شود تا بتوان به رشد فرهنگی مناسب و دلخواه و در شأن مردم مهریز برسیم.
وی همچنین  بر  لزوم ایجاد اتاق فکر با همکاری هنرمندان  در چارچوب ضوابط و مقرارت تعیین شده تاکید کرد.
 در ادامه  اصحاب فرهنگ و هنر  شهرستان به بحث و تبادل نظر  در رابطه با وضعیت فرهنگی شهرستان پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار