کد خبر: ۴۸۷۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷ 31 August 2017
2 طرح عمرانی با حضور محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهوری، معاونان امنیتی انتظامی و سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان، فرمانداران پنجگانه منطقه سیستان و شماری از مسئولان اجرایی استان امروز/پنجشنبه/ در دانشگاه زابل افتتاح شد.

رئیس دانشگاه زابل در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مرکز همایش بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی با 2 هزار و 500 متر مربع و اعتباری افزون بر 40 میلیارد ریال با حضور معاون اقتصادی رئیس جمهوری افتتاح شد.
دکتر موسی بهلولی افزود: ساخت این مرکز از سال 89 از محل اعتبارات اختصاصی و صرفه جویی در بودجه جاری دانشگاه زابل آغاز شد.
وی بیان کرد: همچنین دانشکده فنی و مهندسی شهید حسابی مقدم که از سال 87 ساخت آن آغاز شده بود با 6هزار و200 متر مربع و افزون بر 85 میلیارد ریال اعتبار امروز با حضور معاون رئیس جمهوری افتتاح شد.
وی تصریح کرد: با کمک های دولت تدبیر و امید به دانشگاه زابل ساخت 45 هزار متر مربع از فضای این ‌دانشگاه تکمیل و در اختیار دانشجویان قرار گرفت.
رئیس دانشگاه زابل گفت: افزون بر 10 هزار متر مربع از 55 هزار متر مربع در حال ساخت این دانشگاه امروز با حضور دکتر نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهوری به بهره برداری رسید.
به گزارش ایرنا معاون اقتصادی رئیس جمهوری و هیات همراه امروز/پنجشنبه/ در بدو ورود به زابل در فرودگاه این شهرستان مورد استقبال معاونان امنیتی انتظامی و سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان، فرمانداران مناطق پنجگانه سیستان و شماری از مدیران دستگاه های اجرایی قرار گرفتند.
افتتاح مرکز همایش بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی، افتتاح دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه زابل و حضور در محل اجرای طرح 46 هزار هکتاری دشت سیستان و بررسی آخرین وضعیت آن از جمله مهمترین برنامه های سفر محمد نهاوندیان به منطقه سیستان است.
افتتاح کارخانه پاکت سیمان زاهدان و ناوگان حمل و نقل کارخانه سیمان، شرکت در نشست راهبردی اقتصاد مقاومتی سیستان و بلوچستان و حضور در برنامه مردم و مسئولان شبکه استانی هامون از جمله مهمترین برنامه های سفر یک روزه معاون اقتصادی رئیس جمهوری به زاهدان است.
به گزارش ایرنا سیستان با پنج شهرستان زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز در شمال زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در همسایگی ولایت نیمروز افغانستان واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار