کد خبر: ۴۸۷۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴ 31 August 2017
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی سیستان و بلوچستان گفت: محدودیت های ترافیکی ویژه مراسم دعای عرفه و برگزاری نماز عید سعید قربان در شهر زاهدان اعمال می شود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی سیستان و بلوچستان گفت: محدودیت های ترافیکی ویژه مراسم دعای عرفه و برگزاری نماز عید سعید قربان در شهر زاهدان اعمال می شود.

اعمال محدودیت های ترافیکی ویژه مراسم دعای عرفه و نمازعید قربان در شهر زاهدان
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ابوالحسن ملکی روز پنجشنبه اظهار داشت: مراسم دعای روز عرفه و نماز عید سعید قربان در سه محل مختلف برای شهروندان اهل سنت و تشیع زاهدان برگزار می شود.
وی افزود: محل برگزاری دعای عرفه امروز در گلزار شهداء واقع در میدان شهداست که محدودیت ها ترافیکی آن از میدان کارگر، بلوار رسالت و بلوار شهید میرحسینی از پنج راه بسیج به سمت میدان شهدا و تمام خیابان های فرعی منتهی به بلوار سیدالشهداء خواهد بود.
وی تصریح کرد: مصلی المهدی(عج) واقع در بزرگراه خلیج فارس فردا /جمعه/ ویژه نمازعید قربان شهروندان تشیع زاهدانی تعیین شده است.
وی ادامه داد: فردا ویژه نماز عید قربان بزرگراه خلیج فارس ابتدای بلوار پرستار برای رفت، محدودیت ترافیکی نداریم اما در برگشت از مصلی المهدی(عج) بزرگراه خلیج فارس تا میدان دکتر حسابی به صورت یک طرفه محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد و تردد در بلوار بزرگمهر نیز تا تقاطع دانشجو در هنگام خروج به صورت یک طرفه انجام می گیرد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی سیستان و بلوچستان گفت: عیدگاه برادران اهل سنت برای نمازعید قربان در کمربندی جاده گوربند است که محدودیت ترافیکی توسط پلیس راه در حوزه برون شهری و حوزه درون شهری از کمربندی بلوار بهداشت تا میدان امام رضا (ع) در برگشت به صورت یک طرفه و همچنین از کمربندی بلوار سرداران شهید تا تقاطع امام سرداران به صورت یک طرفه در خروج خواهد بود.
وی از شهروندان خواست علاوه بر رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی نهایت همکاری را با پلیس در مسیرهایی که محدودیت ترافیکی داریم، داشته باشند.
به گزارش ایرنا زاهدان با 672 هزار و 589 نفر جمعیت و دارا بودن سه بخش کورین، نصرت آباد و مرکزی در حدود هزار و 600 کیلومتری تهران و نزدیکی کشور پاکستان واقع شده ‌است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار