معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه از تربیت و معرفت دینی به عنوان مهم ترین خروجی و دستاورد تشکیل حلقات صالحین یاد کرد.
کد خبر: ۴۸۷۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷ 31 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی  بسیج رسانه استان کرمانشاه حجت الاسلام محمد سعیدی، به بیان پاره ای از فعالیت های حلقات صالحین پرداخت و گفت: آموزش و تشکیل این حلقات برپایه سه محور اصلی تربیتی مذهبی و بصیرتی ایجاد شده است.

وی ادامه داد: حلقات صالحین با حضور حلقه متربیان، سرگروها، مربیان، استادیاران و مجمع اساتید تشکیل و برنامه ریزی شده و همه اعضای بسیج فعال اعم از خواهران و برادران، نوجوانان و جوانان، پیشکسوتان، همسالان به صورت تفکیکی مشغول به فعالیتند. 

به گفته حجت الاسلام سعیدی، این حلقات نقش محتوایی و هدایتی دارند و شرکت در این حلقات موجب می شود تا جوانان و نوجوانان در حلقه های صالحین تربیت شوند.


معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: این طرح در تمام پایگاه های بسیج محلات و اماکن متبرکه اجرا می شود.

حجت الاسلام سعیدی افزود: اقشار متعدد بسیج اعم از هنرمندان، دانش آموزان، بسیج مداحان، کارمندان، جامعه زنان عشایر استان در این طرح شرکت کرده و تحت آموزش و تعالیم تربیتی و معرفتی قرار می گیرند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار