فرمانده انتظامي استان با اشاره به اینکه اعتماد مردم به پليس افزایش یافته است، بيان کرد: بايد با سرعت عمل و دقت در انجام وظايف، تيزبيني و اعمال قانون توأم با تكريم، این اعتماد را تقويت كنيم.
کد خبر: ۴۸۷۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱ 31 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس،سردار "منوچهر امان اللهی" در حاشیه بازدید از سامانه 197 و بررسی مشکلات شهروندان،گفت: پليس به عنوان نهادي مردمی، نیازمند انضباط و برنامه‌ريزي دقيق‌ در اجراي ماموريت‌ها است.

وي تک،ریم ارباب رجوع را سرلوحه کار پليس دانست و افزود: اگر رسيدگي به امور مردم با دقت بيشتر و به نحو احسن اجرا شود به طور طبيعي همراهي مردم با آن مجموعه بيشتر خواهد شد. 
این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: نظم و انضباط ظاهري و معنوي، رعايت حقوق شهروندي و پيشگيري از وقوع جرم بايد بيش از پيش در دستور کار مأموران پليس باشد.

سردار امان اللهی آموزش را لازمه موفقيت کارکنان در انجام ماموريت ها برشمرد و ادامه داد: هر چه سطح دانش کارکنان در يگان هاي انتظامي افزايش يابد، کارآيي پليس در مقابله با آسيب‌هاي اجتماعي نيز ارتقاء يافته که اصلي ترين پيامد آن بهبود خدمت رساني و افزايش رضايت مردم خواهد بود.

وی متذکر شد: پيشگيري از سرقت، مقابله با خريد و فروش مواد مخدر، برخورد با اراذل و اوباش و انواع قاچاق از عمده هدف هاي ماموريتي پليس است که به صورت مستمر و ويژه در طول سال در دستور کار است.

فرمانده انتظامي استان کرمانشاه ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته در سطح استان، گفت: بهترين عمل صالح خدمت به مردم و کسب رضايت آنان است، نیروی انتظامی نیز همواره در تلاش بوده که با خدمت صادقانه و بی وقفه رضایت مردم ولایتمدار و شریف ایران اسلامی را کسب کند.

پسردار امان اللهی در پایان با اشاره به اینکه اعتماد مردم به پليس افزایش یافته است، بيان کرد: بايد با سرعت عمل و دقت در انجام وظايف، تيزبيني و اعمال قانون توأم با تكريم، این اعتماد را تقويت كنيم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار