دومین کارگاه آموزشی داستان‌نویسی با حضور اساتید مجرب در سالن جلسات مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی شهرستان ایلام برگزار شد
کد خبر: ۴۸۷۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰ 31 August 2017

 به گزارش تابناک ایلام؛عمران خودآموز معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، در حاشیه برگزاری این کارگاه، اظهار کرد: این کارگاه آموزشی به مدت دو روز در مرکز استان دایر است .

وی با بیان اینکه این کارگاه آموزشی با حضور علاقه‌مندان به داستان‌نویسی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در مجتمع ارشاد دایراست، افزود: این کارگاه آموزشی به همت و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اداره شهرستان، انجمن شعر و ادب و بنیاد ادبیات داستانی ایرانیان برگزارشده است .

خودآموز با شاره به اینکه در این کارگاه آموزشی 50 نفر از هنرجویان و علاقه‌مندان به داستان‌نویسی از نقاط مختلف استان حضور دارند، اضافه کرد: در این کارگاه آموزشی، اساتید برجسته از جمله «خسرو باباجانی» و دکتر «ابوالفضل حری» داوران جایزه آل احمد و اساتید حوزه داستان‌نویسی حضور دارند .

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، تصریح کرد: استان ایلام دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مناسبی در حوزه ادبیات و داستان‌نویسی هم به لحاظ نیروی‌های با استعداد و هم به لحاظ سوژه و منابع فرهنگی است که می‌توان با آموزش‌های لازم زمینه را برای شکوفایی این رشته در استان فراهم کرد .

دکتر «منصور محبی» مسئول امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در این زمینه گفت: این دوره آموزشی به ‌طورقطع تأثیر به سزایی در راستای ارتقای سطح کیفی و آشنایی هر چه بیشتر علاقه‌مندان به این رشته با روش‌ها و متدهای روز داستان‌نویسی خواهد داشت .

وی، تصریح کرد: فراخوان این جشنواره به‌زودی اعلام و توزیع خواهد شد و مراسم نهایی آن مقرر است که در اسفندماه سال جاری برگزار شود و برگزاری این دوره‌های آموزشی نیز در راستای برگزاری همین جشنواره است .

محبی اظهار کرد: تلاش می‌شود که کارگاه‌های آموزشی تخصصی نیز با حضور نویسندگان و مؤلفان ایلامی در طول سال جاری با حضور اساتید مجرب در مرکز استان در راستای ارتقای سطح کیفی این رشته در استان برگزار شود

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار