وعده‌های مسئولانی پوچ از آب درآمد
تمرینات تیم فوتبال صبای قم باوجود وعده مسئولان بر بومی‌سازی٬ همچون سال‌های گذشته به تهران منتقل‌شده است.
کد خبر: ۴۸۶۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۵ 31 August 2017
به گزارش تابناک قم٬ تیم فوتبال صبای قم در زمانی که به لیگ دسته اول فوتبال کشور سقوط کرد همه اهالی فوتبال استان قم انتظار داشتند تا بازیکنان و کادر فنی این تیم بومی شود.

انتظاری که در ابتدا از سمت مدیران ورزش قم استقبال شد و در همان زمانی که تیم صبا در حال شکل‌گیری بود تأکید بسیار زیادی در بومی‌سازی آن شد تا جایی که این روند حتی در کادر فنی هم رعایت شد.

در دو هفته نخست مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور، این تیم با حضور بازیکنان بومی و کادر یکدست بومی به میدان مسابقات رفت، اما به‌یک‌باره با آمدن اسپانسر جدید همه‌چیز تغییر کرد.

مدیران ورزش قم هنگامی‌که اسپانسر صبا برای عقد قرارداد پا پیش گذاشت تأکید داشتند که در این قرار داد آمده  که تیم در قم تمرین و از بازیکنان و کادر بومی استفاده کند.

اما حامی مالی پس از عقد قرارداد در نخستین گام با شش بازیکن غیربومی قرارداد بست و با تغییر همه‌جانبه کادر فنی هومن افاضلی را به‌عنوان سرمربی انتخاب کرد.

باوجود همه این اتفاقات، انتظاری که می‌رفت این بود که تیم فوتبال صبا در شهر قم تمرین کند که پس از برگزاری مسابقه برابر خونه به خونه بابل در هفته سوم لیگ دسته اول تمرین به تهران منتقل شد.

بر اساس اعلام تیم صبا٬ تمرینات این تیم از روز گذشته در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی در حال پیگیری است و بازیکنان در دو نوبت صبح و عصر تمرین خواهند داشت.

 صبح روز پنج‌شنبه بازیکنان با حضور در مرکز ایفمارک در تست پزشکی شرکت می‌کنند و با پایان تست پزشکی، بازیکنان به قم باز می‌گردند تا آماده بازی با ملوان شوند.

دیدار تیم‌های صبا و ملوان انزلی در چارچوب هفته چهارم لیگ دسته اول، ساعت 17:15 روز شنبه هفته آینده(یازدهم شهریورماه) در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود.

بدین ترتیب تیم صبا با سناریو تکراری هرساله روبه‌رو شده ‌و تیم در تهران تمرین می‌کند و تنها برای انجام مسابقات به قم می‌آید تا وعده مسئولان مبنی بر تمرین صبا در قم پوچ از آب در آید.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار