با حضور اقشار مردمی و مسئولان استانی یادواره شهدای هشتم شهریور، فصل تابستان و حادثه منا در حسینیه ثارالله اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۴۸۶۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰ 30 August 2017

به گزارش تابناک اردبیل؛ فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ظهر چهارشنبه در این مراسم عزت و اقتدار کشور را مرهون رشادت و دلاورمردی رزمندگان و شهدا دانست.

جلیل بابازاده با بیان اینکه مرزهای کشور ایران امن‌ترین مرزها است، اضافه کرد: شهدا چه در زمان انقلاب اسلامی و چه در هشت سال جنگ تحمیلی موجبات امنیت و آرامش را در داخل مرزهای کشور فراهم ساختند.

وی با تأکید به اینکه در تمام سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن به دنبال لطمه زدن به انقلاب و آرمان‌های آن بوده اضافه کرد: به پاس هوشیاری جانبازان و سربازان انقلاب اسلامی تمامی نقشه‌های دشمنان نقش برآب شده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان تکریم و به یاد داشت شهدا را حداقل اقدام برای ادای دین و پیروی از آرمان‌های شهدا دانست و تأکید کرد: امروز دشمن به دنبال تضعیف روحیه ایثارگری و شهادت است اما شهدای مدافع حرم این نقشه را نیز نقش برآب کرده‌اند.

بابازاده آرمان اصلی شهدا را تبعیت از رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: وظیفه مسئولان معرفی ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا به ویژه برای نسل‌های آینده است.

وی همچنین به وحدت بین دولت و نیروهای مسلح اشاره کرد و گفت: در سایه رهبری رهبر فرزانه امروز وحدت و همدلی ارکان مختلف جامعه به وضوح مشاهده می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار