معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه در انتخابات دیدگاه‌های مختلفی مشاهده نمی‌شد، بیان کرد: دو جریان بیسار پررنگ و در رقابت با هم وارد میدان شدند.
کد خبر: ۴۸۶۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶ 30 August 2017
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه توجه به اعتبارات آموزش‌وپرورش از سیاست‌های استان همدان است، گفت: در طول ۳ سال متوالی اعتبارات عمرانی آموزش‌وپرورش همدان ۳۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش تسنیم، محمدابراهیم الهی تبار در مراسم گرامیداشت شهیدان باهنر و رجایی و هفته دولت با اشاره به اینکه هفته دولت زمان بیان عملکردها است، اظهار داشت: 29 اردیبهشت امسال مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی حماسه‌ای عظیم خلق کردند.

وی افزود: حضور 42 میلیون ایرانی بر سر صندوق‌های رأی‌گیری نشان دهنده دل‌بستگی مردم نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران است.
الهی تبار با تأکید بر اینکه انتخابات سرمایه بزرگی است که در کشور رقم می‌خورد، تصریح کرد: با وجود تحریم‌ها انتخابت این سرمایه بزرگ توانسته است که ایران را پایدار و حفظ کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه در انتخابات دیدگاه‌های مختلفی مشاهده نمی‌شد، بیان کرد: دو جریان بیسار پررنگ و در رقابت با هم وارد میدان شدند.

الهی تبار با بیان اینکه دولت دوازدهم در دوران پیش از انتخابات به دفاع از عملکرد خود و ارائه برنامه‌ها پرداخت، تأکید کرد: اما افرادی به جای ارائه برنامه و معرفی خود اقدام به تخریب کردند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره اینکه مجریان انتخاباتی بی‌طرفانه و قانون‌مند برگزار کردند، عنوان کرد: با وجود تمام مشکلات و بهانه‌ها در دوران انتخابات ایجاد شد انتخابت با تمام فرار و نشیب‌ها به پایان رسیده و چیزی که نقش‌آفرین شد رأی مجدد مردم به دولت تدبیر و امید بود.

الهی تبار با بیان اینکه مردم به سیاست خارجه دولت یازدهم رأی مثبت دادند، اظهار داشت: مردم شاهد بودند که برجام حرکت شایسته‌ای برای نظام و انقلاب بود که اگر اتفاق نمی‌افتاد سرنوشت کشور مشخص نبود.

وی با تأکید بر اینکه در سال 91 اعمال تحریم‌های سنگین علیه ایران سبب ایجاد چالش‌های نفتی شد، افزود: آن دوران نرخ تورم 43 درصد، آمار اشتغال ریزش، نا به سامانی اقتصادی ایجاد و واحدهای تولیدی رو به تعطیلی بودند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه طی مطالعات و سنجش انجام شده اولین گروهی که در سطح کشور اعتماد مردم را جذب کردند فرهنگیان بودند، تصریح کرد: جامعه فرهنگیان همواره مورد اعتماد و احترام مردم بودند.

الهی تبار با بیان اینکه فرهنگیان با وجود مشکلات و تنگ ناها دولت را همراهمی کردند، عنوان کرد: در انتخابات جامعه فرهنگی و ادبی وارد میدان شدند چرا که معتقد بودند این مسیر باید ادامه داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه امیدواریم دولت همچنان صادقانه با مردم صحبت کند، بیان کرد: زمانی که در انتخابات بحث یارانه‌های چند صدهزارتومانی مطرح شد به دلیل نداشتن مبنای استنادی درست این موضوع با تحلیل‌های معاون اول رئیس‌جمهور مشخص شد که پرداخت این ارقام یارانه نیاز به رشد 26 درصدی اقتصاد دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه در استان همدان با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید به اعتبارات آموزش‌وپرورش توجه ویژه‌ای می‌شد، تأکید کرد: اعتبارات عمرانی آموزش‌وپرورش 20 الی 30 درصد افزایش یافت.

الهی تبار اظهار با بیان اینکه شورای آموزش‌وپرورش استان همدان همواره از موفق‌ترین شوراها بوده و در سه سال متوالی رتبه برتر را کسب کرده است، اظهار داشت: شورای آمورش و پرورش شورای سیاست‌گذاری و تعیین نقش برای همه دستگاه‌های است.

وی با تأکید بر اینکه توجه به مسائل اجتماعی از دیگر اقدامات مؤثر دولت تدبیر و امید بوده است، افزود: با بررسی‌های انجام شده در خصوص شاخص‌های اجتماعی ایران وضعیت مناسب و قانع کننده‌ای دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه در بخش مسائل اجتماعی 23 اولویت مطرح شده است، گفت: پنج محور اصلی و مهم در خصوص مسائل اجتماعی طلاق، اعتیاد، نقاط بهرانی، حاشیه‌نشینی و مفاسد اخلاقی هستند.

الهی تبار با بیان اینکه در استان همدان مسائل اجتماعی به صورت جدی پیگیری می‌شوند، تأکید کرد: این امر سبب کاهش شیوع اعتیاد، توقف و کاهش آمار طلاق و افزایش آمار ازدواج شده است.

وی تصریح کرد: فضای اجتماعی فضای سیاری است که در جامعه وجود دارد که بستگی دارد افراد قرار گرفته در این فضا چگونه خود را واکسیناسیون کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان تأکید کرد: بیشترین نقش‌پذیری و تأثیرگذاری در جامعه را آموزش‌وپرورش و فرهنگیان دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار