استاندار البرز:
استاندار البرز با اشاره به اجرای طرح ساماندهی و عملیات تعریض پل زیرگذر و ریل سرحدآباد گفت: با اجرای این طرح و ریل‌گذاری جدید، ممکن است بخشی از املاک نیز در اجرای این طرح قرار گیرند که انتظار می‌رود مردم به نفع عمومی جامعه و بمنظور روند تسهیل‌گری در خدمت رسانی مشارکت کنند.
کد خبر: ۴۸۶۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹ 30 August 2017

به گزارش تابناک البرز، «سیدحمید طهایی» ظهر امروز در ادامه بازدید از بیمارستان در حال احداث شهرستان فردیس، در رابطه با وضعیت حریم راه آهن سرحدآباد نیز گفت: پروژه ریل راه آهن قرار بر این شده است که از کرج - تهران،4 خطه شود؛ لذا راه‌آهن مجبور به اجرایی کردن پروژه است و هم اکنون نیز مشغول بکار هستند.

وی افزود: در برخی نقاط تعارضی با حریم ساکنان در این محدوده وجود دارد و قرار بر این شده است با توجه به دیداری که با مدیرکل راه آهن تهران و مجری پروژه انجام شده است در حوزه عمرانی جلسات تشکیل و راهکار ارائه شود.

استاندار البرز گفت: 6 مسیر،3 خروجی و 3 ورودی نیز بصورت آزاد از پل زیرگذر سرحدآباد صورت می گیرد؛درحالی که فقط امکان تردد یک خودرو از این مسیر وجود دارد و هیچ امکانات ترددی مناسبی نیز اندیشیده نشده است.

وی افزود: باید ضمن ایجاد زمینه های اجرای مقررات راهنمایی شرایطی ایجاد شود و بخشی از مسیرها مسدود و یکطرفه شود و اگر نیاز است چراغ راهنما نصب شود و در عین حال پل نیز در حال تعریض است که با احداث پل جدید ریل روی آن تعبیه می شود و پل قدیم تخریب و تعریض برای عبور و مرور بهتر انجام می شود.

طهائی عنوان کرد: فرماندار فردیس نیز مسیر دومی را پیش بینی کرده اند که با تشکیل لوپ ترددی بخش زیادی از مسیر باز شود.

وی با تأکید بر اینکه زندگی جامعه مدنی ایچاب می کند که به نفع عمومی جامعه حرکت کنیم، افزود:ریل راه آهن در جهت استفاده عمومی است که مدت ها باید مورد استفاده قرار گیرد،بنابراین ناچار هستیم در برخی مواقع از نفع شخصی خود برای نفع عمومی جامعه بگذریم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار