ربیع فلاح جلودار پیش از ظهر امروز در مراسم سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر در مسجد جامع ساری، اظهار داشت: امروز شهادت شهیدانی است که سرمایه‌های گرانسنگ انقلاب اسلامی بوده که باید یاد و خاطره آنان را گرامی بداریم.
کد خبر: ۴۸۶۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱ 30 August 2017
وی با بیان اینکه این شهیدان شیفتگان خدمت بودند و مدیریت آنان بر اساس آموزه‌های دینی بود که باید خصوصیات و ویژگی این دو شهید را سرلوحه فعالیت خود قرار دهیم، افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، شهیدرجایی آن وقت که دستفروش و معلم و نخست وزیر و و رئیس جمهور بودند هیچگاه شخصیت او تغییر نکرد و به معنی واقعی معلم جامعه بوده است.
 
استاندار مازندران گفت: مدیران و مسئولان خادمان مردم هستند که با مدیریت جهادی مسئولیت خود را انجام داده و ملاک و معیارهای شهدا را سرلوحه کار خود قراردهند.
 
وی با بیان اینکه امروز روز مبارزه با تروریسم بوده که هشتم شهریور سال 60 دشمنان ناکام مانده و مسیر انقلاب راه درست خود را طی کرد و هر روز استقلال، امنیت و اقتدار کشور پررنگتر شده که باید حافظ و نگهبان واقعی این انقلاب باشیم، افزود: دولت شهید رجایی و باهنر، اسوه تمام دولت‌ها باید باشد و همه سرباز ولایت و کشور هستیم.
 
فلاح جلودار با بیان اینکه علیرغم تمام محدودیت‌ها در چهار سال اخیر 7 هزار میلیارد تومان طرح درمازندران افتتاح شد که با خرد جمعی در استان، مسیر مازندران به سمت توسعه پیش می‌رود که با وحدت مشکلات را رفع کنیم، افزود: در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال باید پررنگ‌تر اجرا شود و با تلاش بیشتر معضل بیکاری را رفع کنیم و خوشبختانه دولت در زمینه فراهم‌کردن زیرساخت، راه‌های مواصلاتی، روستایی و تامین آب گام‌های موثری برداشت.
 
وی گفت: نهادهای انقلابی نظیر بهزیستی، کمیته امداد و بسیج سازندگی با ارائه تسهیلات نقش مهمی در ایجاد اشتغال کوچک و خرد و زمینه توسعه فراهم داشتند.
 
استاندار مازندران گفت: بیش از 45 درصد برنج کشور در استان تامین می‌شود که امسال رضایت کشاورزان جلب شد و البته کشاورزان وباغداران باید در زمینه بیمه محصولات اقدام کنند و شرکت‌های بیمه‌گذار نیز همکاری خوبی داشته باشند.
 
وی با بیان اینکه مازندران سالانه میزبان میلیون‌ها مسافر و گردشگر است که شورای فرهنگ عمومی در زمینه ساماندهی سواحل و گردشگری امر به معروف و نهی از منکر گام‌های موثری برداشت که موجب رضایت‌مندی مسافران شده است، افزود: میانه‌روی و اعتدال‌گرایی در دولت به عنوان یک جریان در استان نیز اجرا می‌شود و باید با تمام توان به بحث تولید و اشتغال و رفع مشکلات گام برداریم.
 
تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار