مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز از حل مسائل صنعتگران این شهرک‌ها توسط‌ کلینیک سیار صنعت در قالب خدمات مشاوره‌ کسب وکار خبر داد.
کد خبر: ۴۸۶۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵ 30 August 2017
به گزارش تابناک : «جهانگیر شاهمرادی‌» اظهار کرد: کلینیک سیار صنعت برای اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی و عارضه‌یابی واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان راه‌اندازی شده است.
وی خاطرنشان کرد: احصای نیازها، خوداتکایی، کاهش دغدغه صاحبان صنایع و توانمندسازی بیشتر واحدهای صنعتی و تولیدی از اهداف راه‌اندازی این کلینیک بوده است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز ادامه داد: با راه اندازی این‌ کلینیک واحدهای صنعتی می‌توانند از خدمات مشاوره‌ای در زمینه‌ کسب و کار بهره‌مند شده و بسیاری از مشکلات خود را در زمینه چگونگی تولید، توزیع، بازاریابی و ... حل‌ کنند.
این مسئول افزود: با راه‌اندازی این‌ کلینیک صاحبان واحدهای صنعتی بیش از پیش درباره این‌که مسئولان دغدغه برطرف کردن مشکلات آن‌ها را دارند یقین حاصل‌کرده و آن‌ها را دوشادوش‌ خود می بینند.
این مسئول خاطرنشان کرد: کلینیک سیارصنعت طبق برنامه‌ریزی انجام شده با استقرار در شهرک صنعتی نظرآباد، خدمات و راهکارهای مختلفی به صنعتگران این شهرک ارائه می‌دهد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز یادآور شد: با اجرای‌ کلینیک سیار، صاحبان صنایع به مسائل و موارد مورد نیاز خود بیشتر آشنا می‌شوند و به‌صورت مستقیم در جریان قوانین مختلف قرار می‌گیرند.





منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار